Onlangs maakte Infor bekend dat Mohegan Sun heeft gekozen voor Infor10 CRM Enterprise suite. Infor is leveranvier van bedrijfssoftware met ruim 70.000 klanten. Er werd gekozen voor Infor10 CRM Enterprise suite ter verbetering van de dienstverlening en verhoging van de omzet. Vanwege de gebruiksvriendelijkheid van deze software met een uniforme look-and-feel en single-screen sign-on geniet het bedrijf van vaste datatoegang en de mogelijkheid om voorkeuren van klanten te achterhalen. Op deze manier is een persoonlijke aanpak mogelijk. Het gebruik van Interaction Advisor stelt Mohegan Sun in staat om de communicatie op verschillende tijdstippen personaliseren. Hierdoor kunnen cross-sell en up-sell mogelijkheden meer inkomsten genereren en concurreren in de toenemende East Coast gamingmarkt. De keuze van Mohegan Sun lag bij Infor CRM Enterprise dankzij de eenvoudige integratie met bestaande systemen en Infor’s succesvolle invoer in de gaminindustrie.
90 procent van de commerciële zone in Las Vegas is gebaseerd op de oplossingen van Infor. Overzicht:
- Mohegan Sun gaat de Sales, Service en Interaction Advisor delen van de Infor10 CRM Enterprise suite gebruiken. Hierbij worden bestaande systemen in een enkele gebruikersinterface overgebracht zodat een training voor callcentermedewerkers verkort wordt en het personeelverloop minder wordt.
- CRM Enterprise voegt meerdere systemen samen zodat gebruikers toegang hebben tot gastinformatie via een enkel scherm. Hierdoor hoeft men niet te wisselen tussen verschillende applicaties om gegevens te zoeken.
- CRM Enterprise legt alle informatie van gasten vast in een database waarbij voorkeuren kunnen worden opgeslagen in het systeem voor toekomstige promoties en snellere en betere dienstverlening door kortere en persoonlijkere gesprekken.
- Mohegan Sun wil groeien als contactcentergebruikers door ze de geavanceerde beslismachine functionaliteit in de Interaction Advisor te laten gebruiken om tijdens een gesprek met de klant meer omzet mogelijk te maken via cross-sell en up-sell. In het begin zal de Interaction Advisor’s aanbevelingsmachine de inboud callcentermedewerkers voorzien van een voorstel die de gast waarschijnlijk zal accepteren. In de toekomst zal Mohegan Sun de uitbreidingen van de Interaction Advisor naar het web en e-mailkanalen evalueren.
Mohegan Sun quotes: “In ons callcenter moeten gebruikers momenteel wisselen tussen verschillende schermen om de gegevens te bekijken die nodig zijn om een gast te helpen. Dit vertraagt de responstijd en maakt het moeilijker om de gevraagde informatie te verstrekken”, zegt Chris Friday, SVP & CIO, Mohegan Sun. “Met Infor CRM hebben gebruikers tot alles toegang via een uniform scherm. Interaction Advisor zal automatisch promoties tonen op basis van de voorkeuren van de klant waardoor een hogere mate van klanttevredenheid bereikt kan worden en meer salesmogelijkheden ontstaan om uiteindelijk meer winst te genereren.” Dave Martinelli, VP of CRM, Mohegan Sun zegt: “Interaction Advisor biedt ons een waardevol hulpmiddel om inzicht te krijgen in de redenen van klanten om voor Mohegan Sun te kiezen, welk type ervaring ze zoeken en waarom ze blijven terugkomen. Door uit te zoeken wat de behoeften en voorkeuren van onze klanten zijn en deze kennis te gebruiken kunnen we concurrerend zijn.” Infor quote: MJ Crabbe-Barberis, director of Global Product Marketing, CRM, Infor zegt: “Infor CRM helpt gamingbedrijven om accountgegevens en voorkeuren beter te beheren en bij te houden zodat gasten tijdens elk bezoek op persoonlijke wijze worden benaderd. De oplossing bevordert niet alleen de klanttevredenheid maar maakt extra cross-sell en up-sell mogelijkheden mogelijk evenals via Interaction Advisor zodat gebruikers een instant sales asset worden zodra ze met gasten communiceren.”