ERP software Infor Xtreme Support klanten kunnen altijd en overal rekenen op service en ondersteuning
Infor heeft onlangs een mobiele applicatie geïntroduceerd voor Infor Xtreme Support die klanten 24 uur per dag toegang tot ondersteuning biedt. Met de nieuwe applicatie, die gebouwd is op het Infor10 Motion platform kunnen Infor Xtreme Support klanten hun ondersteuning personaliseren door het beheren van kritieke gebeurtenissen, het verifiëren van de status en het ontvangen van meldingen over belangrijke stappen. Infor Xtreme Dupport Mobile sluit aan op het pas aangekondigde Xtreme Support programma dat een gespecialiseerde, gepersonaliseerde en pro-actieve ervaring qua ondersteuning biedt. Hierdoor zijn klanten altijd in staat hun Infor-software up-and-running te kunnen houden.
Marylon McGinnis, senior vice president, global support, Infor zegt: “Bij Infor zijn we van mening dat ondersteuning meer moet zijn dan het reactief oplossen van incidenten en software upgrades. Wij introduceerden Xtreme Support omdat we inzien dat de snelheid en kwaliteit van de informatie die onze applicaties bieden cruciaal zijn voor de activiteiten en winstgevendheid van onze klanten. De business staat niet stil en onze klanten ook niet. Met Infor Xtreme Support Mobile bieden we meer snelheid en krijgen klanten via mobiele apparaten toegang tot bedrijfskritische informatie.”