Selecteer een pagina

NextPrinciples, innovatieve leider in Sociale Analyse , kondigde recentelijk aan dat het was geselecteerd als één van de winnaars van de App Throwdown bij SugarCon 2012. Dit belangrijk evenement werd traditioneel gebruikt om geavanceerde technologieën te presenteren. NextPrinciples demonstreert de kracht van zijn platform door zijn award winnende Insight-to-Action Software als een Dienst (SaaS) te integreren om het snelst groeiende klantrelatie management (CRM) bedrijf, Sugar CRM, te bieden.

De nieuwe oplossing van NextPrinciples stelt nu gebruikers in staat om de wereld van Sociale Media te combineren met de traditionele CRM om een geconsolideerde kijk op hun klanten en hun interacties over meerdere kanalen te krijgen. Contacten en leads, met Insight-to-Action van NextPrinciples gegenereerd door sociale media kanaal zoekopdrachten en analyses, worden in SugarCRM geïntegreerd. De geïntegreerde oplossing stelt gebruikers in staat om geaggregeerde informatie van meerdere sociale media kanalen te analyseren, beïnvloeders te identificeren, leiders en personen van belangte analyseren en een sociale kijk te brengen in het reeds krachtige SugarCRM platform – de kijk van de onderneming op hun klanten verhogen terwijl zij ook een record van een nieuwe contact toevoegen.

De voordelen van deze nieuwe integratie zijn veel, maar de mogelijkheid en de bekrachtiging die het beschikbaar stelt zijn fantastisch en reiken over de hele organisatie van Marketing tot Verkoop en Ondersteuning. De oplossing biedt een naadloze ervaring om verschillende type conversaties te beheren, zoals product of dienst klachten, innovatieve ideeën, merk vermelding enzovoorts en leiden naar de juiste interne teams voor geschikte reacties en maatregelen.

Marketing campagne managers kunnen nu rechtstreeks een campagne opzetten binnen SugarCRM, statistieken verkrijgen van Insight-to-Action en kunnen die combineren met informatie van traditionele kanalen om uniek inzicht te krijgen. Dit stelt campagne managers in staat om een echte 360 graden uitzicht te hebben op hun campagne vanuit SugarCRM.
Verkoopteams kunnen naar conversaties luisteren over meerdere kanalen waaronder Twitter, LinkedIn en zij kunnen de geschikte conversaties in leads omzetten die naar SugarCRM kunnen worden overgebracht. De oplossing filtert de ruis en stelt verkoopteams in staat om zich te concentreren op de meest relevante mogelijkheden.
Ondersteuningsteams volgen conversaties binnen de sociale gemeenschap in het algemeen, betrekken en reageren over kanalen door een enkele consistente gebruiker interface waardoor conversaties automatisch worden omgezet in gestructureerde activiteitrecords die kunnen worden overgebracht naar SugarCRM als dienst tickets, activiteiten of taken.

Met Insight-to-Action van NextPrinciples, biedt SugarCRM nu beter inzicht in het perspectief van de klanten op onderwerpen en producten waaronder hun openhartige visie op concurrerende producten en diensten. Gebruikers van SugarCRM kunnen intelligenter naar hun klanten luisteren.

Satya Krishnaswamy, CEO van NextPrinciples, zei: “We zijn verheugd om te participeren in SugarCon 2012 en demonstreren de waarde die wij brengen naar de groeiende SugarCRM gebruikergemeenschap. We hebben Insight-to-Action vanaf de basis ontworpen om de gap tussen de werelden van Sociale Media en CRM te overbruggen. Door simpele, maar toch krachtige analyse voor business gebruikers te combineren, kunnen wij hen met kennis over hun klanten machtigen, die tot nu toe, onmogelijk was om te  verzamelen. We zijn enthousiast om dit in staat te stellen voor SugarCRM gebruikers.”

Clint Oram, CTO, VP van Product Strategie en Mede-Oprichter van SugarCRM, zei: “NextPrinciples, met hun Insight-to-Action SaaS aanbieding, is een passende toepassing voor SugarCon aangezien zij onze ontwerpprincipes van eenvoudigheid en geweldige klantwaarde delen. Insight-to-Action biedt SugarCRM klanten krachtige maar gemakkelijk te gebruiken functionaliteiten en betere analysemogelijkheden.”