Selecteer een pagina

Really Simple Systems, leverancier van software, wil het proces van het laden van klantgegevens in het klantrelatie beheersysteem (crm) van de leverancier vergemakkelijken voor bedrijven. Om die reden heeft Really Simple Systems, de Intelligentie Import mogelijkheid aan haar solutie toegevoegd. Daarbij moet het proces van het koppelen van data aan het correcte veld automatisch kunnen plaatsvinden. Op die manier wordt het proces voor bedrijven vergemakkelijkt.

De chief executive officier van Really Simple Systems, John Paterson, is van mening dat het laden van gegevens van de klant een significante reden is waarom bedrijven niet kunnen beginnen met een crm-systeem. Paterson denkt verder dat het grootste deel van de crm-systemen specifieke kolomnamen en formaten nodig hebben, wat ertoe leidt dat het importeren van data vaak fout laat gaan. Bedrijven raken na dit een paar keer te hebben geprobeerd gedemotiveerd waardoor ze het opgeven.

Door het programma Intelligence Import als extra mogelijkheid te completeren aan de reeds geïntegreerde mogelijkheden van het crm-systeem van Really Simple Systems, moet het toewijzen van data aan het correcte veld automatisch verlopen. De softwareleverancier doelt erop dat bedrijven met slechts één klikje op de knop hun data op de correcte wijze kunnen uploaden, zodat deze op de juiste wijze gebruik kunnen maken van het klantrelatie beheersysteem.