Selecteer een pagina

Voor het derde jaar op een reeks worden er bewustwordingstrainingen over Microsoft Dynamiscs CRM georganiseerd door BusinessBase, specialist in CRM voor de media-, IT- en telecombranche. De training draait om professionele en geïntegreerde relatiemanagement. Los van uitleg en een vertoning van deze wijze software voor bedrijven, zullen de deelnemers tevens zelf actief werken met Microsoft Dynamics CRM zodat zij de voordelen en mogelijkheden van toepassing zelf kunnen ervaren.

De data van de starterstrainingen zijn gesteld op 5 en 26 juli en 9 en 23 augustus tussen half tien ’s morgens tot vier uur ’s middags. Na een dag de training te hebben bijgewoond, kennen de deelnemers de verschillende mogelijkheden die de software heeft en hebben zij kennis mogen maken met:

* Het bewaren, delen en inkijken van consumenten, activiteiten en momenten waarop contact wordt gemaakt.
* Het vertrouwde uiterlijk en de werking van Microsoft Office.
* Het managen van contactpersonen en de verschillende rekeningen.
* Het werken met compleet natuurlijke samenvoeging van Dynamics CRM, Outlook en ook Office.
* Het geregeld aantekenen van het totaal aan binnengekomen en verstuurde correspondentie, telefoontjes en internet mails.
* Eigen aangepaste rapportages en dashboards.
* Hoe er gebruik gemaakt moet worden van werkstromen en dialogen zodat processen gestandaardiseerd kunnen worden.