De beschikbaarheid van zijn Customer Interaction Hub wordt door Infor aangekondigd. Met de hub is de integratie van dialogen met klanten met de Infor CRM Epiphany Suite mogelijk. De nieuwe solutie is speciaal gemaakt voor dienstverleners in de financiële sector en telecommunicatiebedrijven. De oplossing biedt een breedvoerige infrastructuur om het totaal aan klanten op te slaan en op een duidelijke wijze te presenteren. Op die manier kunnen bedrijven belangrijke informatie krijgen zodat ze lange termijnrelaties kunnen opbouwen met hun consumenten.
George Wright, senoir vice president en algemeen manager van de CRM afdeling bij Infor, zei: “Voor een organisatie die een dialoog wil aangaan met zijn klanten is zichtbaarheid van alle interacties belangrijk. De Customer Interaction Hub is ontwikkeld om tegemoet te komen aan de groeiende behoefte van bedrijven om meer betrokken te zijn met hun klanten. De oplossing verbindt, importeert en controleert bedrijfsbrede operationele en analytische oplossingsmogelijkheden om de effectiviteit van huidige en geplande contactmomenten te maximaliseren. Dit nieuwe aanbod is een onderdeel van onze Customer Experience Management (CXM) groeistrategie.”
Folksam behoort tot de grootste verzekeringsmaatschappijen in Zweden. Deze maatschappij wil uit de Customer Interaction Hub bepaalde voordelen halen. Per Ardehed, hoofd van de verkoop, service en CRM afdeling bij Folksam zei: “De mogelijkheid om onze interacties met klanten op een effectievere en slimmere manier te beheren is een belangrijke prioriteit. Infor wil met ons samenwerken om een gespecialiseerde oplossing te ontwikkelen en ons helpen deze doelen te realiseren. De Customer Interaction Hub biedt ons betrouwbare informatie die direct opvraagbaar is en intelligente gesprekken genereert die zijn afgestemd op onze klantenbase.”
Dankzij de Customer Interaction Hub is Folksam in staat zijn leads beter te managen en de informatie en boodschap beter af te stemmen op de correcte consument via het juiste kanaal. Nu kan Folksam een meer betrokken relatie opbouwen met zijn klanten. Dat geeft een beter beeld van de behoefte aan spaartegoeden en verzekeringen. De perfecte balans wordt geboden voor klantgerichtheid doordat indien gewenst wordt voldaan aan de klantenbehoeften op het gebied van zelfservice. Het verkoopteam kan zich op die manier beter richten op klanten die juist een persoonlijke benadering willen. Dat komt de ervaring ten goede. Het beheer van klantenervaring is tevens mogelijk via een flexibele suite.
De suite biedt een infrastructuur zodat interacties beter gemanaged kunnen worden waardoor er een realtime inzicht ontstaat binnen de klantrelatie. Het biedt ook de optie om de effectiviteit te analyseren van interacties met klanten. Relatieve klantendialogen gecombineerd met analytische, marketing en operationele taken worden dankzij de suite ontsloten.
De Customer Interaction Hub van Infor is een deel van de familie van de CRM oplossingen van Infor die zijn bewezen. De hub is gemaakt om te voldoen aan de behoeften van organisaties die het maximale uit klantcontact willen halen. Het doet er dan niet toe hoe het contact plaatsvindt, via het internet, per kiosken, per post, telefoon of digitaal.