IBS Groep, een leidende software ontwikkeling en IT diensten leverancier in Centraal en Oost Europa, heeft de Microsoft Dynamics CRM Awards 2012 in de Chemische Industrie, Papiermakende en Metalen Industrie nominatie gewonnen voor zijn professionele expertise en ervaring in de uitvoering van Microsoft Dynamics CRM oplossingen in deze sectoren.
De werkzaamheden van Microsoft Dynamics gebaseerde CRM oplossingen voor industriële klanten is deel van de sterkste en snelst ontwikkelende in de Russische IT markt. Alleen het afgelopen jaar, ontwierp en implementeerde de Groep verscheidene systemen voor leidende Russische en internationale bedrijven. Deze maakten deel uit van de grootste in de markt. Een voorbeeld is een wereldklasse CRM systeem dat door IBS Group is geïmplementeerd voor Novolipetsk Steel (NLMK) en een ander groot project is momenteel onderweg om een CRM oplossing te implementeren bij EvrazHolding.
De Chemische Industrie, Papier makende en Metalen Industrie categorie winnen betekent een mijlpaal prestatie voor IBS Groep. Er is een stijgende vraag in deze sectoren voor geavanceerde CRM oplossingen. De technologie van Microsoft heeft het spel veranderd voor industrieën die complexe klantenservice modellen en bestelprocessen nodig hebben. CRMs hebben werkelijk een uitgebreide oplossing geleverd voor harmoniserende interfaces tussen koper en producent.
In het implementeren van CRM oplossingen, focust IBS Groep op hun efficiëntie voor het bedrijf van de klant. Naast het implementeren van de basis CRM functies, bouwt de Groep op zijn ervaring van het ontwikkelen van gebruikervriendelijke interfaces en zelfservice applicaties. Deze stellen klanten in staat om bestellingen te plaatsen en aanvragen te doen voor heel ingewikkelde producten, actief betrokken te blijven terwijl ze worden verwerkt en goedgekeurd aan de zijde van de producent, uitvoering in real time te monitoren, documenten waar nodig uit te wisselen enzovoorts. Vanuit het perspectief van de producent, helpen de oplossingen van IBS in technische uitgebreide informatie stromen, het opzetten van efficiënte coördinatie tussen afdelingen en de vereiste integratie verzekeren met rekeningen, productieplanning, documentstroom en andere klantenservice systemen.