Selecteer een pagina

Als we de aankondiging van BSolutions met zijn aansluiting bij Microsoft bekijken, biedt de eerste leverancier van cloud gebaseerde oplossingen bedrijven de kans om zich te concentreren op de juiste mogelijkheden terwijl ongeëvenaarde diensten worden geleverd op een maandelijks abonnement.

Microsoft Dynamics CRM 2011 On Line biedt bedrijven gebruikersvriendelijke Klant Relatie Beheer (CRM) applicaties zoals marketing en verkoop tracering hulpmiddelen en anderen die veilig zijn en gemaakt aan de hand van de noden van de lokale markt.

De Arabische gebruikersinterface voor alle applicaties en Arabisch sprekende technische ondersteuning dragen bij aan het gemak van zijn 24 uur helpdesk die vanuit elk apparaat kan worden betreed.

Mina Nagy, Product Manager bij BSolutions, zei: “Onze partnerschap met Microsoft vult een opening in de markt op een segment aan te pakken waar niemand zich op richt. Dit initiatief benadrukt onze betrokkenheid om klanten kosteneffectieve oplossingen te bieden dus hun productiviteit van zaken zal verbeteren. Door de Arabische regio te voorzien van de beste bedrijfsoplossingen en gebruik te maken van onze ervaring van meer dan tien jaren in hosting en beheer van Microsoft technologieën, zijn wij in staat onze klanten te voorzien van onderneming niveau diensten tegen betaalbare prijzen.”

Gedurende de eerste helft van 2012, is Microsoft Dynamics CRM On Line Business meer dan 30% gegroeid met meer dan 33000 klanten en meer dan 2.5 miljoen gebruikers wereldwijd. Deze informatie is verkregen uit MBS Finance.

Nagy voegde toe: “CRM on line oplossingen gebruiken in kleine en middelgrote ondernemingen is nu een trend geworden. Er is toegenomen bewustwording op de lange termijn uitkomst van het investeren in aangepaste CRM oplossingen om de unieke noden van een bedrijf aan te pakken. IT oplossingen verbeteren zakelijke processen voor efficiëntie en verbeterde kwaliteit, terwijl zakelijk succes afhangt van de overeenstemming van de snel veranderende technologie om te voldoen aan de vraag van de klanten. Beide aspecten dragen bij aan een beter werkend milieu dat consequent leidt tot bedrijfsstabiliteit.”

Karim Talhouk, Microsoft Business Solutions Gulf hoofd, zei: “We zijn enthousiast door de lancering van de Microsoft Dynamics CRM on line in samenwerking met BSolutions en wat het te bieden heeft voor bedrijfsproductiviteit in de regio.  De klanten relatie beheer ‘CRM’ oplossing is wat bedrijven tegenwoordig nodig hebben om te voldoen aan de vraag van hun klanten waaronder snelheid, flexibiliteit en lage kosten.”

CRM On line diensten bieden organisaties een wijde reeks verkopen, marketing en klantenservice tools en applicaties die helpen om het bedrijf vooruit te brengen. De CRM oplossingen ondersteunen zakelijke uitbreiding en groei door verkoopautomatisering te leveren en betere klantenzorg. Deze zijn aangevuld met ontwikkelde toepassing functionaliteiten en industrie specifieke oplossingen.

OTVentures Portfolio Company die is aangesloten met Orascom Telecom Holding gebruikt BSolutions om zakelijke applicaties te ontwikkelen, integreren, internet toegang, veiligheid en bedrijfsapplicaties te leveren in een Software als dienst model SaaS aan Onderneming en SME klanten.