Selecteer een pagina

KANA Software heeft onlangs Lagan Express geïntroduceerd. Lagan Express is een kennis-centric multi-channel cloud service-oplossing geleverd via het Software as a Service (SaaS) model om te voldoen aan de behoefte van middelgrote overheidsorganisaties.

Lagan Express biedt een complete suite van geïntegreerde multi-channel contact en kennis management mogelijkheden ter ondersteuning van verbeterde service kwaliteit, nauwkeurigheid en responstijden. Een enkele, geïntegreerd platform dat een consistente klantenservice over alle kanalen garandeert, zoals email, web self-service, telefoon, virtuele assistentie, chat en social media. Lagan Express verenigt klant contactgegevens en kennisbronnen waarbij automatisch contextuele hulp en informatie wordt geboden waar nodig.

Op de Lagan Express stichting is een gecentraliseerde en krachtige klant-en servicegerichte kennisbasis die automatisch zorgt voor het scannen van chatsessies, web self-service interacties en teksten in e-mails om intuïtief en autonoom relevante informatie te vinden. De oplossing bevat ook geavanceerde rapportage-en analysemogelijkheden om real-time inzicht te bieden in de status van elke afdeling en agent, ter ondersteuning van het prestatie management. Een API interface ondersteunt het gemakkelijk integreren tussen Lagan Express en operationele systemen zoals accounting werk orders, ERP, CRM en andere back office functionaliteiten.

De Lagan Express SaaS levert vele voordelen voor klanten van de publieke sector – ROI is snel te wijten aan een snelle uitvoering, met veel klanten operationeel in 8 tot 12 weken. Waarvoor geen hardware of software-installatie nosig is, de Lagan Express wordt veilig geleverd, beheerd en gemonitord in de cloud door KANA, en is toegankelijk via web browser.

Naast de lage kosten van binnenkomst en lagere total cost of ownership (TCO), biedt Lagan Express de klanten de mogelijkheid om wereldklasse infrastructuur te leveren zonder investeringen en 24/7/365 uptime zonder around-the-clock personeel. Dagelijkse administratie van het systeem worden gedaan in een veilige SAS 70 gecertificeerde datacenter met de vereiste mate van veiligheid, redundantie en schaalbaarheid. Het Saas model biedt ook de gelegenheid van flexibele “pay-as-you-go” prijzen: afgezien van de initiële implementatie service, al de andere kosten worden periodiek betaald in verband met een jaarlijks contract.

Lagan Express Agent Experience en Lagan Express Web Experience

Verkrijgbaar in twee “pakketten” – Lagan Express Agent Ervaring en Lagan Express Web Experience, kunnen de twee aanbiedingen alleen of gezamenlijk worden geïmplementeerd op een naadloze manier. Lagan Express Agent Experience is een suite van agent-toepasselijke applicaties in een enkele agent desktop met de mogelijkheden voor inbound en outbound, fax en contradocumentaties, call management en tekst en transacties. Naast het verstrekken van een uniforme-agent oplossing voor alle customer service kanalen, verstrekt en monitort de oplossing ook SLA’s/ responstijden. Zo kan de organisatie heel makkelijk klantenservice interacties beheren en responses van een enkel platform monitoren om zodoende een consistente klantenervaring te leveren en goede service leven tussen alle communicatie kanalen.