Selecteer een pagina

Infor kondigde recentelijk een nieuwe strategische partnerschap aan met 8th Bridge. Dit is een voorname partij in sociale commerce en de ontwikkelaar van 8th Bridge Graphite™. Klanten van Infor zijn nu in staat om via facebook informatie te delen. Ze kunnen hun website ook gebruiken voor in- en outbound marketing transacties door gebruik te maken van twee nieuwe modules, genaamd Social Cemmerce Advisor en Insight for Social Commerce. De twee models dienen voor sociale marketing en zetten de Ephiphany CRM Suite van Infor en Graphite technologie van 8th Bridge in zodat marketeers toegang kunnen krijgen tot voorspellende sociale informatie. Deze gegevens zijn niet gemakkelijk te verkrijgen via andere middelen. Marketeers kunnen uiteindelijk doelgerichter werken aan hun campagnes door zij toegang hebben tot de actuele en rijke informatie over klanten. De informatie kan ook worden gekoppeld aan de kracht van de nieuwe sociale Infor modules. Marketeers kunnen ook voorkeurs- en koopgedrag onderzoeken zodat de strategie van de marketing kan worden verbeterd.

George Wright, senoir vice president en algemeen manager van de CRM afdeling bij Infor, zei: “Veel bedrijven herkennen de noodzaak om via sociale kanalen met consumenten te communiceren maar ze kampen met de uitdaging hoe ze deze kanalen in een overkoepelende en renderende CRM-strategie kunnen integreren. Dankzij onze samenwerking met 8thBridge kunnen we onze klanten nu een allesomvattende oplossing leveren die realtime data biedt voor verkoopdoeleinden en -campagnes. Ze kunnen meer digitale kanalen voor personalisatie gebruiken en directe aanbevelingen inzetten om cross-sell en upsell mogelijkheden te benutten en verkopen te stimuleren.”

De modules Insight for Social Commerce en Social Commerce Advisor bieden tevens technologie waarmee de communicatie verder kan worden gepersonaliseerd zodat de juiste informatie wordt bepaald. Dit gebeurd gebaseerd op intelligentie-informatie die afkomstig is uit het sociale profiel van klanten. Wade Gerten, oprichter en chef uitvoerend officier van 8th Bridge, zei: “8thBridge maakt een betere meer sociale winkelervaring op e-commerce websites mogelijk. Wij kijken ernaar uit om Infor te helpen bij het in de markt zetten van een nieuwe sociale CRM-oplossing die bedrijven de middelen biedt die ze nodig hebben om van sociale activiteiten en sociale gegevens te profiteren, klantprofielen te verbeteren en uiteindelijk de omzet verhogen.”