Selecteer een pagina

De InforGrow Corporatie gaat samenwerken met Act-On Software. Hierbij combineren de twee bedrijven de kracht van een potentiële klant of een klantendatabase met marketing automatisering. Het combinatiepakket is gemaakt voor Verkoop Marketing en biedt de kracht van de CRM (Klant relatiebeheer) van Microsoft voor lead management in combinatie met lead verzorging.

Bob Sullivan, President van InfoGrow, zei: “Met marketing automatisering, verzorgt druppelhandel de potentiële klanten tot zij gekwalificeerde leads zijn. Hierdoor worden de taken van verkoopvertegenwoordigers vergemakkelijkt zodat zij hun tijd effectief kunnen besteden. Dynamics CRM en Act-On bieden in combinatie de mogelijkheid aan CRM klanten van Microsoft om hun campagnes beter te bouwen en die dan ook te meten. Op die manier kunnen zij hun marketing investering beter begrijpen.”

Act-On is ontworpen om berichten met lead gedrag automatisch door te sturen. Aan de hand daarvan worden de berichten gericht opgesteld aan de hand van de behoeften van de potentiële klant. Hierdoor zijn deze berichten altijd relevant en luchtig, waardoor leads worden binnengehaald. Dan worden de beste leads gekozen zodat verkoopvertegenwoordigers hen kunnen bellen. Heather Ardelean, directeur van de marketing afdeling bij InfoGrow, gaf haar mening over het fantastische gebruiksgemak van het pakket. Ze zei: “Geautomatiseerde programma’s opzetten, landingpagina’s bouwen, webverkeer en gedragbeoordeling inzien… Dit alles vergemakkelijkt onze dagelijkse marketing werkzaamheden.”