Automatisch optimaliseren met de BlueConic Optimizers van GX Software
Communicatie uittesten en optimaliseren is een essentieel onderdeel van online marketing. De toegevoegde waarde van deze boodschappen wordt echter vaak overschat, doordat ze veel tijd in beslag nemen en dus enorm duur zijn. Om de kosten te verlagen, kozen marketeers er voor de BlueConic Optimizers slechts op bepaalde momenten te optimaliseren. Een andere optie om de kosten te verminderen voor de Optimizers werden geïntroduceerd, was het werk uit te besteden aan experts. Optimaliseren is nu echter geen probleem meer dankzij de nieuwe, zelflerende BlueConic Optimizers.
BlueConic Optimizers met een lerend algoritme
De nieuwe Optimizers gebruiken een algoritme dat op slimme wijze is aangepast en dat reeds in andere sectoren wordt gebruikt. De technologie maakt gebruik van websites en mobiele kanalen, maar is ook inzetbaar in e-mail en applicaties. De Optimizers maken dat boodschappen automatisch worden geoptimaliseerd voor bezoekers. Dit brengt met zich mee dat er geen lange testprocedures meer hoeven plaats te vinden alvorens de beste boodschap kan worden ingezet. Het gevolg van de Optimizers is een verhoogde conversie tot 80%. De Optimizers zorgen ervoor dat alle marketeers hun bezoekers een optimale ervaring aan kunnen bieden.
Sinds maart beschikbaar
De Optimizers van BlueConic zijn sinds 21 maart 2013 op de markt. Gebruikers van BlueConic en BlueConic Permission Management kunnen de Optimizers ook gebruiken.