Selecteer een pagina

InvisibleCRM is een leverancier van ondernemingsintegraties voor Outlook, mobiliteit en Lotus Notes. Deze CRM-leverancier heeft gekozen voor een OEM-overeenkomst met SAP om samen te werken aan de ontwikkeling van verbeteringen voor verkopers die SAP klantrelatiemanagement (SAP CRM) gebruiken.

InvisibleCRM en SAP zijn van plan om SAP CRM vanuit andere applicaties toegankelijk te maken,  waaronder Microsoft Outlook en Lotus Notes. Het is de bedoeling dat deze applicaties werken op laptops, pc’s en mobiele apparaten zoals iPhones, tablets en Android telefoons. Er wordt verwacht dat het partnerschap tussen Invisible CRM en SAP zal zorgen voor betere samenwerking, zichtbaarheid in klantenbetalingen, informatie omtrent vorige handelingen en beter begrip van interne medewerkerskills en beschikbaarheid.

Tim Bolte, hoofd producteigenaar en senior vicepresident van SAP CRM: “SAP streeft ernaar om bedrijven van alle maten en industrieën te helpen om beter te functioneren. Door deze overeenkomst met InvisibleCRM, zijn we van plan betere functionaliteit en gebruiksgemak te bieden aan verkoopmedewerkers die buiten kantoor met SAP CRM moeten werken. We zijn ervan overtuigd dat de technologie van InvisibleCRM goed zal aansluiten bij de innovatieve technologie van SAP, waaronder onze geavanceerde mobiele technologie en het SAP HANA-platform, waarvan we geloven dat het toegevoegde waarde zal hebben voor onze klanten.”

Vlad Voskresensky, CEO van InvisibleCRM: “InvisibleCRM heeft enorm veel geïnvesteerd in het bouwen van een wereldklasse team van experts die zich richten op persoonlijke bruikbaarheid en tastbare resultaten. Het gevolg hiervan is continue samenwerking met de grootste en meest geavanceerde ondernemingssoftwarebedrijven die onze technologie gebruiken om gebruikersaanname en datarelevantie tegelijkertijd aan te pakken. Deze nieuwe relatie met SAP is tot nu toe de meest uitgebreide samenwerking voor InvisibleCRM. Door deze samenwerking met SAP verwachten we de coöperatie verder uit te breiden dan alleen maar met CRM-oplossingen en willen we mobiele bruikbaarheid in nieuwe en innovatieve manieren aanpakken.”