Selecteer een pagina

Red Hat, Inc. is leverancier van openbronoplossingen. Deze leverancier maakte pasgeleden bekend dat het Technical Account Management Services portfolio is uitgebreid, zodat het bedrijf nu specifieke ondersteuning kan bieden voor SAP-oplossingen. Red Hat klanten kunnen nu ook SAP-producten gebruiken. Als zij enige hulp nodig hebben, kunnen zij informatie vragen aan de Technical Account Managers (TAMs) van Red Hat. Deze TAM’s zijn gespecialiseerd in SAP-oplossingen en hebben diepgaande kennis en ervaring met SAP-producten en diensten. Hiermee kunnen zij klanten begeleiden en beter inzicht geven in hun installaties. Gebruikers kunnen zelfs bij de TAMs terecht voor advies over strategische en proactieve planning, technische en product-roadmaps, enzovoorts.

De Red Hat SAP-ondersteuning is een waardevolle toevoeging aan een reeds sterk dienstenplatform. TAMs zijn beschikbaar voor organisaties om hen te helpen op vlakken waar zij gebruik maken van een combinatie van SAP en Red Hat-producten. De TAMs helpen de gebruikers dan om deze activiteiten te optimaliseren. Gebruikers kunnen dan de optimale waarde halen uit hun investeringen.

Klanten die gebruik maken van het Red Hat Technical Account Management Servicesportfolio kunnen ook adviezen vragen aan een ervaren consultant die hen helpt om hun bedrijfsvoering te optimaliseren. De TAMs van Red Hat baseren hun adviezen op bestaande kennis van verschillende IT-omgevingen. Zij passen hun advies ook aan gebaseerd op de zakelijke doelstellingen van de klanten. Red Hat klanten krijgen bovendien voorrang bij de toegang tot functionaliteitaanvragen en productverbeteringen en zij krijgen inzicht in de bestaande en toekomstige Red Hat-producten.

Het TAM-programma startte in 2001 als een initiatief dat alle Red Hat-producten omvatte. Maar nu zijn er specifieke TAMs voor bepaalde diensten en producten, waaronder cloud computing, opslag, virtualisatie, platform- en middleware-implementaties, maar ook SAP.

Alle Red Hat-klanten kunnen reeds gebruik maken van de TAM-diensten van Red Hat.

Red Hat vicepresident van de wereldwijde ondersteuningsdiensten, Marco Bill-Peter: “De oplossingen van Red Hat en SAP zijn de technologische ruggengraat voor duizenden organisaties wereldwijd. Daarom zijn we verheugd met de uitbreiding van ons Technical Account Management Services programma. Red Hat TAMs kunnen SAP-klanten voorzien van waardevolle ondersteuning en strategische begeleiding waarmee ze groei kunnen realiseren voor hun organisatie.”