Selecteer een pagina

Pasgeleden heeft edocr.com, die een leverancier is van toepassingen voor verkoop, marketing, productiviteit en klantenservice, integraties met Nimble uitgebracht.

De connectie tussen edocr en Nimble leidt ertoe dat de potentiële klanten van edocr.com in real-time bediend, uitgevoerd kunnen worden zoals door Nimble wordt gegarandeerd. In Nimble krijgen potentiële klanten naast een contactpersoon een sociaal profiel, data, communicatie en documenten. Dit automatische proces verkort de potentiële klantenkwalificatietijd en steunt Lead Nurturing, waarbij verkopers worden geholpen doeltreffender te werken en meer overeenkomsten te sluiten.

Mede-oprichter en CEO van Nimble, Jon Ferrara zegt in een verklaring dat elke verkoper de mogelijkheid wil om potentiële klanten onmiddellijk te kunnen herkennen om vervolgens hun profiel aan te vullen met belangrijke informatie  voor verkoopinteracties. De edocr en Nimble combo stellen gebruikers in de gelegenheid om hun bedrijf verder te laten groeien.

Oprichter en CEO van edocr.com Manoj Ranaweera vulde aan dat zij gedurende vele jaren fans zijn geweest van Nimble. Jon en het team hebben een bijzondere taak  uitgevoerd door het introduceren van het sociale gedeelte bij het Klanten Relatie Management (CRM). Met deze integratie brengen edocr en Nimble twee van de beste werelden samen voor hun wederzijdse klanten; werving van potentiële klanten door edocr en sociale verrijking door Nimble.