Selecteer een pagina

Voor het Belgische communicatieadviesbureau Leads United ontwikkelde Terrazur internet professionals met behulp van het nieuwe Covide CMS een exclusieve website waarin een zogeheten ‘perskamer’ het hart vormt. De site fungeert als een extra communicatiegateway, waar journalisten graag komen om op uiterst eenvoudige wijze de gewenste persberichten te vinden. Deze persberichten zijn afkomstig van de veelal multinationale klanten van LeadsUnited.

Een nieuwe website, die én eenvoudig door de medewerkers van LeadsUnited zelf onderhouden kan worden én zich verder kan gaan ontwikkelen in de richting van een portal voor journalisten, dat was de opdracht die Leads United aan Terrazur gaf eind 2006. Kern van de nieuwe site is de ‘zogeheten’ perskamer, waarin de persberichten van de opdrachtgevers van Leads United worden opgeslagen. Die opdrachtgevers zijn multinationals en bedrijven als Samsung, ToshibaTec, DHL, Logitech, Orange Business Services, eBay en Internet Security Systems.

Voor journalisten kent Leads United de mogelijkheid van een abonnement op persberichten. Zowel via mail als op basis van RSS kunnen deze worden aangeleverd, zodra ze beschikbaar worden gesteld. Het bureau is hiermee één van de eerste Belgische communicatieadviesbureaus die de journalisten RSS-feeds kan aanbieden.

Terrazur leverde de omvangrijke opdracht tot tevredenheid van Leads United eerder deze maand op. Het nieuwe Covide CMS heeft voor deze website voor het eerst als de basis gediend. “Helemaal geschreven in objecten en geïntegreerd in de Covide OpenSource Suite met als andere componenten CRM – Groupware – VoIP telefooncentrale. Het was vooral een uitdaging voor ons om op redelijk korte termijn de wensen van deze nieuwe klant te vertalen via technische mogelijkheden naar een werkend concept. Daarbij is van beide kanten op bijzondere wijze en intensief samengewerkt tussen de betrokken contactpersonen. Op die voor ons beproefde wijze komen tot het gewenste resultaat is altijd weer een kick.” aldus Terrazur directeur Willem Massier.

“We zijn bij Leads United uiterst tevreden over de samenwerking met en de perfecte service van Terrazur,” aldus Dian Wahlen, Managing Director van Leads United. “Dankzij onze vernieuwde website en de extra mogelijkheden kunnen we aan iedereen laten zien, dat Leads United vooruit denkt en volop voor de toekomst kiest.”

Bronnen: CMScentraal & Leads United