Reputatie van brouwerij met wereldklasse Corsendonk erg verbeterd door Efficy CRM. Efficy levert een gestructureerde oplossing voor het verkoopteam om te verzekeren dat de amberbieren blijven stromen.
Bier en België zijn synoniem over de hele wereld. Geen enkel ander land heeft onder zijn inheemse bieren dergelijke diversiteit, individualiteit, eigenaardigheid en kleur. Corsendonk is het perfecte voorbeeld van een brouwerij die dergelijke eerste klasse dranken aanbiedt aan werelds’ bierkenners. De brouwerij van Corsendonk was oorspronkelijk een deel van een klooster gesticht in 1398 door de Augustijnen op een stuk landgoed geërfd van Maria van Corsendonk, dochter van de Hertog van Brabant. Studie van de bijbel, contemplatieve studies en Latijn onderwijzen waren de belangrijkste bezigheden van de monniken in die tijd. Het klooster werd echter gesloten in de 18e eeuw door Keizer Jozef in 1784 en vijf jaar later verkocht bij veiling na de Franse Revolutie, welke ook door de Lage Landen stormde. De brouwerijtraditie werd nochtans levend gehouden door Florentinus Keersmaekers en tot vandaag heeft zijn familie nog steeds verbindingen met de Corsendonk brouwerij.
Bronnen: CRMcentraal & Efficy