Selecteer een pagina

Hemmink. een importeur van onder andere elektrotechnisch installatiemateriaal, heeft voor de beheersing van haar sales-, marketing- en serviceprocessen een CRM-oplossing ingezet en heeft gekozen voor Update.seven, de CRM oplossing van Update software.
Alle relatie- en klantgegevens zullen met de CRM-oplossing van Update software gecentraliseerd worden en voor elke werknemer toegankelijk zijn. De Zwolse onderneming wil hiermee de interne communicatie verbeteren. Door de geïntegreerde schermen van Update.seven kan Hemmink  naast klantcontacten, ook afspraken, taken en projecten op een klantgerichte wijze beheren. Met deze aanpak wil Hemmink haar klanten nog beter van dienst zijn en kunnen de servicekosten dalen. Verder zorgt Update.seven dat er meer managementinformatie beschikbaar komt, om zo gerichter te kunnen communiceren en verkopen.

‘We hebben gekozen voor Update software als CRM-leverancier, omdat we met Update.seven niet alleen schermen, maar ook processen en workflows eenvoudig kunnen aanpassen zonder te programmeren. Hierdoor is de software naar eigen behoefte aan te passen en wordt je als onderneming niet in het keurslijf van een CRM-leverancier gestopt’, aldus Renze Meester, CRM-projectmanager bij Hemmink.

De nieuwe CRM-oplossing zal vanaf week 42 live gaan met de klantmanagementmodule waarna de overige modules snel zullen volgen. In totaal zullen veertig gebruiker op de marketing-, sales- en serviceafdeling gebruik gaan maken van Update.seven.