Wat was ook alweer de afspraak met die klant? Wie heeft het laatst met hem gesproken? Welke acties staan nog open bij die klant? Geef mij eens een overzicht van de openstaande orders. Allemaal vragen die dagelijks voorkomen.
Bij Fast Food Concepts (FFC) kunnen ze die vragen snel beantwoorden! FFC beheert verschillende fast food-formules en heeft veel contacten met haar leveranciers. De 25 medewerkers hebben dagelijks te maken met klantcontact en dat maakt het noodzakelijk om een overzichtelijk systeem te hebben.
FFC heeft enkele jaren geleden besloten in zee te gaan met WinRIS. Vóórdat het verkoop- en marketinginformatiesysteem (CRM-systeem) geïmplementeerd kon worden, hebben ze goed nagedacht over welke functionaliteiten zij wilden gebruiken. Daarvoor werden verschillende werkgroepen in het leven geroepen, welke na de implementatie zijn blijven bestaan. Een coördinator per werkgroep was en is verantwoordelijk voor een goed gebruik van WinRIS.
Bronnen: CRMcentraal & WinRIS CRM http://www.winris.nl/