Efficy-CRM is uitgerust met een isiTime. De uitgebreide, project-georiënteerde uren-administratie die volledig geïntegreerd is met de CRM functionaliteit van Efficy. Door deze integratie is isiTime niet alleen veelzijdig en flexibel, maar wordt het op eenvoudige wijze tevens een onderdeel van uw primaire bedrijfsproces. Immers: uren administreert u als gevolg van orders die u van klanten ontvangt. En deze orders komen voort uit klantcontacten die u beheert met Efficy-CRM. Het uiteindelijke resultaat is een urenstaat, factuur en een mutatie in uw financiële administratie.
Urenadministratie wordt met isiTime en Efficy centraal in de organisatie geplaatst. Allerlei afdelingen en functies binnen een bedrijf, die behoefte hebben aan inzicht in de besteedde uren of invloed willen hebben in de manier waarop tijd besteed wordt, kunnen via de uiterst gebruikersvriendelijke userinterface van Efficy-CRM alle overzichten zelf creëren.
Alle functionaliteit is volledig webbased en dus kunt u overal uw tijd boeken, inzien, rapporteren en factureren. Door een integratie met uw website kunt u uw klanten online inzicht geven in de besteedde uren en kunt u uw klanten via de website uw urenstaten laten autoriseren en afdrukken. Hiermee bespaart u veel tijd in het najagen van urenstaten.
De procesflow die isiTime kan uitvoeren wordt weergegeven in de tekening rechts. U kiest zelf welk deel van dit proces u wilt uitvoeren.
In isiTime worden projecten samengesteld uit onderdelen, waarbinnen u uw projectteam samenstelt en budgetteert. Vanuit het project kunt u afspraken boeken en medewerkers aansturen. Medewerkers kunnen op hun beurt weer hun uren schrijven op basis van de agenda. De agenda integreert naadloos met Outlook of LotusNotes.