Archie Europe, producent van CRM-software Archie, gaat een samenwerking aan met het adviesbureau On-Sales. On-Sales ondersteunt bedrijven bij het optimaliseren van marketing & sales processen. Met deze samenwerking willen beide organisaties het ASP-model van Archie versterken.
On-Sales adviseert organisaties over technologie, datakwaliteit en methodieken die het sales & marketing proces ondersteunen. De kerncompetentie van On-Sales is het verbeteren van de kwaliteit van prospect- en klantendata en het gebruik van pragmatische methodieken. Door het opnemen van Archie ASP in de portfolio van On-Sales bieden zij klanten een gebalanceerde totaaloplossing.
Dik van Bommel, directeur Archie Europe: “Door de toenemende concurrentiedruk en een steeds beter geïnformeerde klant, wordt klantloyaliteit en klantretentie steeds belangrijker. Marketing- en verkoopkosten om klanten te behouden of te werven nemen toe. Door onze samenwerking is On-Sales de eerste aanbieder die integraal producten, diensten en methodieken in een abonnementsvorm aanbiedt. Door deze flexibele investeringsvorm, worden de financiële risico’s en de beheerskosten voor organisaties geminimaliseerd en het rendement op de korte en lange termijn vergroot.”
Het ASP-model van Archie is CRM-software op abonnementsbasis. Voordelen van dit model zijn de snelle implementatie, laagdrempeligheid, overzienbare kosten en zorgeloos gebruik van de software aangezien klanten niet hoeven na te denken over back-up of virusbeveiliging.
Bronnen: CRMcentraal & Archie Nederland