Selecteer een pagina

Red Bull heeft voor het komende jaar Veritate aangewezen als een van haar e-mailmarketingpartners. Veritate gaat voor een groot deel de on- en offline communicatie verzorgen voor de Red Bull Barstaff Challenge 2007, waarmee Red Bull in uitgaansgelegenheden nog meer top of mind wil worden bij barpersoneel.

Red Bull zocht voor de invulling van de communicatie rondom de Barstaff Challenge 2007 naar een platform, kennis en creatieve ideeën. Veritate was snel gevonden. “We zijn onder andere onder de indruk van de meetbaarheid en segmentatiemogelijkheden van het systeem”, aldus Job van Dijk, Trade Marketeer bij Red Bull. “Red Bull enthousiasmeert en informeert de deelnemers van de Barstaff Challenge 2007 door emailings, sms en off line DM via het platform van Veritate. Door de uitgebreide statistieken, kunnen we de afzonderlijke marketingacties perfect volgen en nog beter op elkaar afstemmen.”

Via de Barstaff Challenge 2007 daagt Red Bull barpersoneel uit om optimaal te presteren en daarvan te genieten. Daarbij wordt de vergelijking gemaakt tussen werken in de horeca en het bedrijven van topsport. Het barpersoneel wordt door verschillende acties op unieke wijze gefaciliteerd en geprikkeld hun creativiteit te tonen, om op die manier de Red Bull omzet te stimuleren. Bovendien maakt het barpersoneel kans op tal van prijzen.

Bronnen: CRMcentraal & Veritate