Selecteer een pagina

Trinicom en SNT hebben een global strategic agreement getekend. De samenwerking houdt in dat SNT de multichannel contactsoftware van Trinicom wereldwijd kan inzetten.

In België past SNT de T5-software al toe voor verschillende klanten. In de Nederlandse vestigingen wordt de software momenteel geïmplementeerd. Met de ingebruikname van T5 wil SNT haar portfolio inzake multichannel management efficiënter organiseren en verbreden. Uiteindelijk zal SNT de T5-software gebruiken als basis voor de ’total CRM’-applicatie Superscreen die momenteel ontwikkeld wordt. Geert Crooijmans, commercieel manager bij SNT in België: “De eerste ervaringen in België zijn dermate bevredigend dat het besluit om T5 ook in onze andere vestigingen te gaan gebruiken snel genomen was. Afgezien van het feit dat we T5 uiteindelijk als totaaloplossing voor al onze klanten willen inzetten hopen we ook samen met Trinicom na te kunnen denken over extra mogelijkheden.”

Bronnen: CRMcentraal & ComputerPartner