Selecteer een pagina

Sociaal Fonds Taxi is hét kenniscentrum in de taxibranche op het gebied van opleidingen, ARBO, veiligheid en CAO taxivervoer. Daarnaast is zij gesprekspartner over deze onderwerpen, zowel binnen als buiten de taxibranche. Sociaal Fonds Taxi streeft naar brede herkenbaarheid en heldere communicatie met werknemers, het bedrijfsleven, de politiek en branchegerelateerde organisaties. Sociaal Fonds Taxi (SFT) werkt al geruime tijd aan de verhoging van de kwaliteit van haar dienstverlening. Communicatie met de verschillende doelgroepen is hierbij een belangrijke factor. De kernactiviteiten zijn hierbij gericht op zowel werkgevers als werknemers in de branche. Daarom is het belangrijk dat SFT beschikt over een betrouwbaar adressenbestand van deze werkgevers en werknemers. Op dit moment beschikken de verschillende afdelingen over eigen bestanden die voor specifieke doeleinden worden gebruikt. Consequenties zijn dubbel adressenbeheer, vervuilde bestanden en te weinig coürdinatie in de benadering van de doelgroepen. De bestanden worden nu in een maatwerkpakket en in afzonderlijke Excel en Outlook bestanden bijgehouden. Daarom is er binnen de organisatie behoefte aan eenduidigheid en meer functionaliteit op het gebied van adressenbeheer. Sociaal Fonds Taxi wil een goede oplossing hebben om de doelgroepen zo efficiënt, effectief en professioneel mogelijk te benaderen en dacht hierbij aan een standaard pakket met een centraal bestand voor adressenbeheer. SFT heeft haar oog laten vallen op Microsoft Dynamics CRM 3.0 voor Ledenorganisaties en gaat hiermee voor kwaliteit!

Bron: CRM Partners