Selecteer een pagina

In navolging van veel organisaties gaat ook Landal Business Line gebruik maken van de producten en diensten van Amyyon om zo alle gegevens van haar relaties eenduidig vast te leggen.

Landal Business Line, een onderdeel van Landal GreenParks (www.landal.nl) biedt organisaties faciliteiten aan voor de zakelijke markt en voor groepsevenementen op de particuliere markt. De parken van Landal GreenParks worden dan ook gebruikt voor vergaderingen, bedrijfsevenementen en zakelijke- en groepsovernachtingen.   

Door de implementatie van het CRM systeem Amyyon Gold beschikt Landal Business Line over een optimaal relatiebeheersysteem. In Amyyon Gold worden allerlei contacten bij klanten en prospects vastgelegd waaronder o.a. NAW gegevens, documenten, email en offertes voor een compleet relatiedossier!

Met de vastgelegde gegevens kunnen eenvoudig marketingacties uitgevoerd worden vanuit Amyyon Gold. Mailingen en klantsegmentatie zijn hierin belangrijke werkprocessen. Maar ook de workflow van Landal Business Line wordt door Amyyon Gold ondersteund. Het verkooptraject wordt uitstekend bewaakt en Amyyon Gold geeft altijd inzage in lopende verkooptrajecten. Door het vastleggen van alle gegevens wordt belangrijke managementinformatie uit Amyyon Gold gegenereerd om de organisatie optimaal te kunnen sturen.

Amyyon Gold is hiermee méér dan een relatiebeheersysteem, het ondersteund vele werkprocessen binnen Landal Business Line om de organisatie in relatie met haar klant optimaal te ondersteunen!

Bronnen: CRMcentraal & Amyyon