Syntec heeft gekozen voor INTRAC-CRM vanwege de branchespecifieke functionaliteit en het gebruiksgemak. INTRAC-CRM zal in aanvang vanuit de verschillende vestigingen, centraal worden ingezet voor het projectenbureau om relaties, projecten en partijen in kaart te hebben. Hierdoor is Syntec in staat om haar relaties nog beter van dienst te zijn. Om snel te kunnen reageren op nieuwe kansen in de markt, wordt centraal de bouwinformatie van SDU ingelezen middels INTRAC en beschikt men altijd over de laatste projectinformatie.
Als toonaangevende technische groothandel voor de bouw en industrie levert Syntec al jaren aan ruim 10.000 klanten in Midden- en Zuid-Nederland. Syntec is ontstaan door overnames van vestigingen van Monster, Van Campen, W. van der Schoot en Steffanie & Philips.
Het bedrijf maakt deel uit van de beursgenoteerde Cement Roadstone Holding (CRH), gevestigd in Ierland. CRH is een grote speler in de wereldwijde bouwnijverheid. CRH is actief in dertig landen en heeft ruim 80.000 medewerkers in dienst.
Met acht vestigingen in Arnhem, Gorinchem, Maastricht, Nieuwegein, Nijmegen, Roermond, Rotterdam en Tiel is Syntec ook in uw regio vertegenwoordigd. Syntec beschikt over twee aparte business units: staal, gevestigd in Nieuwegein, en kozijn- en deurtechniek, gevestigd in Roermond. De belangrijkste productgroepen in het assortiment van Syntec zijn hang- en sluitwerk, elektronisch sluiten, bevestigingsmaterialen, bouwbeslag, persoonlijke beschermingsmiddelen, gereedschappen en machines.
Syntec levert alleen aan de professionele gebruiker en heeft voornamelijk A-merken in het assortiment. Het brede, uit voorraad leverbare assortiment wordt continu afgestemd op de marktontwikkelingen. Hierdoor kan Syntec haar klanten de beste service garanderen.
Syntec levert niet alleen de beste producten, maar ook oplossingen voor problemen die u in de bouw tegenkomt. Dat doen we samen met u: ons projectbureau denkt met u mee over oplossingen die bij u passen. We kunnen het hele proces van uw projecten begeleiden door u te adviseren, te coachen en voorlichting te geven.
Bronnen: CRMcentraal & ACI