Greenib Car B.V. is in Nederland importeur van Hyundai. De Nederlandse markt wordt bewerkt door een netwerk van 130 lokale Hyundai bedrijven die door Greenib worden begeleid door 3-tal buitendiensten te weten; Sales, After Sales en Dealer Development. Daarnaast worden grote klanten bezocht door een Fleetsales/Leasing buitendienst. Om alle informatie van de buitendienstmedewerkers te delen met de kantoormedewerkers en het management en om de stroom aan informatie te professionaliseren wenst men een centraal CRM systeem te implementeren.
Na een gedegen vooronderzoek en het in kaart brengen van de CRM wensen binnen de verschillende afdelingen, heeft Greenib Car B.V. gekozen voor de SuperOffice CRM oplossing van All-CRM. De implementatie zal in het 1e kwartaal 2011 plaatsvinden.
“Met name de brede toepasbaarheid voor zowel sales als aftersales, de flexibiliteit van de oplossing, branche kennis en praktische aanpak waren de belangrijkste redenen om te kiezen voor All-CRM, aldus Theo Eitjes, After Sales Director bij Greenib Car B.V.”
“Wij willen met behulp van SuperOffice CRM de Fleetsales/Leasing markt nog beter in kaart brengen en deze pro-actief beheren, teneinde onze positie in de zakelijke markt nog verder te verbeteren.” “Op dit moment hebben wij binnen de verschillende afdelingen verschillende systemen in gebruik. Hierdoor is veel klantinformatie decentraal aanwezig. Met de SuperOffice CRM oplossing van All-CRM zijn wij straks in staat om klantgegevens eenduidig vast te leggen, waardoor klantinformatie altijd up-to-date voor iedereen beschikbaar is. Op deze manier zijn wij in staat om de afdelingen intensiever te laten samenwerken en onze klanten nog beter te bedienen.”