Selecteer een pagina

Uphantis heeft een overeenkomst gesloten met het Oostenrijkse Prolytic Marketing Engineering, Consulting & Software GmbH, voor de verkoop in de Benelux van Prolytic’s kwalitatieve marktonderzoekoplossingen. Uphantis verwacht met de producten van Prolytic klanten te helpen sneller en accurater in te spelen op veranderende markteisen.

Met behulp van Prolytic kunnen organisaties klantgedrag analyseren, hun positionering verbeteren, de juiste prijs bepalen en productinnovaties simuleren met een onwaarschijnlijke accuratesse.

Prolytic is een spin-off van de Wirtschaftsuniversität Wien, gespecialiseerd in ‘marketing engineering’. Het bedrijf ontwikkelt op basis van marketingwetenschappen kwalitatieve oplossingen voor ondernemingen die hun producten en diensten voortdurend willen optimaliseren. Hiermee speelt Prolytic in op de sterke behoefte aan een geïntegreerd vraagmanagementsysteem, gezien het enorme percentage nieuwe producten dat faalt op de markt (90 procent in Europa) en gigantische verliezen door uitverkoop. Het unieke van de benadering van Prolytic is dat vooraf gesimuleerd kan worden wat bijvoorbeeld het effect op het marktaandeel van een nieuwe productintroductie is.

Het Prolytic aanbod wordt in de Benelux op de markt gebracht door Uphantis Customer Integration (UCI). UCI is gespecialiseerd in het toepassen van vernieuwende technologie voor sales- en marketingafdelingen van organisaties. Het productportfolio van Prolytic past in de totaalbenadering die Uphantis voor sales- en marketingorganisaties voorstaat. Uphantis Customer Integration helpt haar klanten om met nieuwe IT-architecturen, customer relationship management-toepassingen en innovatieve oplossingen, kwaliteit en snelheid te winnen in hun marktbenadering.

Bronnen: CRMcentraal & ComputerPartner