De Lancyr Groep is in 1999 ontstaan uit de krachtenbundeling van een kleine actieve groep verzekeringsadviseurs. Lancyr is inmiddels uitgegroeid tot een landelijk netwerk van professionele financieel adviseurs. Vorig jaar heeft Lancyr in SCOPE marketing technology b.v. een deskundige CRM partner gevonden, die met de oplossing SCOPE ATP de Lancyr formule compleet maakt.
SCOPE CRM is ruim een jaar in productie bij Lancyr en de aangesloten kantoren. Op de vraag wat SCOPE heeft bijgedragen aan de Lancyr formule, antwoordt Ronald Pooters, applicatiebeheer Lancyr: “Wij merken dat de aangesloten kantoren nu meer ‘relation minded’ zijn. Daar waar ons polisinformatie systeem niet toereikend genoeg is om klantgegevens uitgebreid te registreren, doen ze dat nu veel consequenter in SCOPE”. SCOPE marketing technology versnelt het acceptatieproces door een nieuwe release uit te brengen, waarin onder meer het Business to Consumer (B2C) component in SCOPE grote stappen vooruit heeft gemaakt. Met deze nieuwe release wordt Lancyr in staat gesteld om een beter inzicht te krijgen in de gegevens van particulieren en om deze gemakkelijk te muteren. René Brummel, Manager automatisering Lancyr: “Met de nieuwe HuishoudenWizard wordt het werken in SCOPE vergemakkelijkt, waardoor de CRM-functionaliteit meer en beter benut wordt”.
De nieuwe release bij Lancyr heeft geleid tot veel enthousiaste reacties. Het B2C component, oftewel de nieuwe HuishoudenWizard, is onderdeel van een reeks nieuwe SCOPE software producten gebundeld onder de naam Customer Experience Management (CEM). SCOPE CEM is ontwikkeld voor specifieke processen binnen een organisatie en stelt de belevenis van zowel de gebruiker als dat van de klant van de gebruiker centraal.
SCOPE marketing technology zal Lancyr bij het in gebruik nemen van de nieuwe release op alle mogelijke fronten blijven ondersteunen en wenst Lancyr veel succes bij het verder uitbreiden van de formule.
Bronnen: CRMcentraal & SCOPE