Vooraanstaande rapporten die informatie bevatten over de functies waarnaar bedrijven moeten zoeken, tezamen met cijfers voor de solutie van verkopers, werden door Gartner aangeboden. De informatie in deze rapporten is op heel domeinspecifieke eigenschappen gebaseerd. Het document heeft ook voorstellen met betrekking tot het groeivermogen van de verkoper, de beschikbaarheid van support, het gebruiksgemak, de regionale distributieverschillen, de beschikbare kwaliteit van vaardigheden in netwerkmonitoring, de klanttevredenheid, het licentiebeleid, de operationele kostprijs, de investeringsbescherming en de operationele kostprijs (Total cost of ownership).
Het programma Aastra MX-ONE is een meegaande gespreksmanager die zich aan elk gebruiksniveau kan aanpassen. Dit systeem is in meer dan 130 landen te verkrijgen en geeft een scala aan mogelijkheden van Unified Communications (UC) waaronder collaboration, unified messaging en conferencing. Deze middelen richten zich op kostenvermindering en efficiëntie- en productiviteitsverhoging.
Aastra Belgium’s Managing Director, Thierry Grégoire, zegt: “De Aastra MX-ONE is een heel bonafide en competitieve oproepbeheerder voor cliënten doe zoeken naar een meegaande telefoonsolutie en die willen overstappen naar unified communications. De brede bijstand van openstandaarden zorgt voor verhoging van de flexibiliteit en het vermogen om zich aan te passen aan klantspecifieke eisen. De Aastra MX-ONE levert een behoorlijk aantal voelbare voordelen, zoals toepassingen voor Unified Communications en Contact Center. Gartner’s rapport geeft klanten kostbare informatie die hen bij hun productkeuze kan helpen.”