Selecteer een pagina

GX Software en Document Dialog zijn onlangs een samenwerking aangegaan.

Document Dialog gaat als reseller het CRM systeem  BlueConic invoeren bij haar bestaande en nieuwe klanten ter ondersteuning van hun doelstellingen. Het doel hiervan is om relevante interacties met hun bezoekers en online klanten te bewerkstelligen.

De samenwerking met GX Software past heel goed in de aanpak van Document Dialog om met leidende marktpartijen hun protfolio verder uit te breiden. Middels de oplossingen van GX Software en hun ruime ervaring  in het optimaliseren van de customer experience, is het voor Document Dialog nog gemakkelijker om voor opdrachtgevers nauwkeurige processen en doeltreffende communicatie in te richten. Met BlueConic heeft Document Dialog unieke mogelijkheden om online samenwerkingen flexibel en goed in te zetten en daarmaa klantbetrokkenheid en tevredenheid te vergroten. BlueConic is de bijzondere klantgerichte online engagement software die klanten helpt om real-time relevante dialogen te beginnen met online bezoekers op het ideale moment, over diverse online kanalen heen. BlueConic komt voor in de portfolio van 2DIALOG, een nieuwe functie van Document Dialog die binnenkort begint met het oog op customer-driven engagement.

Frans Verstraten, VP International Partner Operations zegt: “GX Software is zeer verheugd over de partnerovereenkomst met Document Dialog. Wij focussen ons volledig op customer engagement en het optimaliseren van klantervaringen over alle kanalen en vertrouwen dan ook op een professionele verkoop en service van onze oplossingen door Document Dialog en 2DIALOG.”

Dick Kakebeeke, mede-eigenaar van Document Dialog, zegt: “Dit partnership met GX Software is een belangrijke stap voor Document Dialog en 2DIALOG om bestaande en nieuwe klanten te kunnen ondersteunen in hun ontwikkeling naar customer-driven online engagement.
Dennis Koorn, Country Manager Nederland, voegt daaraan toe ‘GX Software heeft een bewezen positie in de markt en met het CRM systeem van BlueConic als leading edge online engagement software oplossing kunnen Document Dialog en 2DIALOG hun marktpositie uit- en opbouwen.”