Selecteer een pagina

sTN Telefact BV heeft ook gekozen voor Microsoft Dynamics CRM en de BusinessBase.net contracten add-on ter vervanging van hun maatwerk applicaties voor o.a. contractmanagement.

De stichting Telecom- & Internetgebruikers Nederland werd 10 jaar geleden opgericht door onder andere VNO-NCW met een drieledige doelstelling. Ten eerste het behartigen van de telecom belangen van zakelijke telecomgebruikers. Vervolgens het adviseren van de leden van de aangesloten Branche- en Koepelorganisaties op het brede terrein van de telecom. sTN beschikt daartoe voor haar afnemers over een van de meest uitgebreide kennisdatabanken op het Internet (www.telecompas.nl). De laatste doelstelling van de stichting betreft het realiseren van aanzienlijke kortingen op de telecomkosten van de leden van de aangesloten Branche- en Koepelorganisaties door bundeling van het gezamenlijke telefoonverkeer (raamcontract mobiele telefonie en raamcontracten vaste telefonie).

Door gebruik te maken van de nieuwste technologieën en de nieuwste implementatie methodieken is een gefaseerde ingebruikname mogelijk. De implementatie bij sTN Telefact BV wordt dan ook opgesplitst in drie fases. Als eerst wordt Microsoft Dynamics CRM geïmplementeerd. De eindgebruiker beheert met dit zeer uitgebreide klantbeheersysteem alle klantcontacten en heeft daarbij de beschikking over een krachtige workflow engine om alle activiteiten efficiënt af te handelen en taken en werkzaamheden automatisch toe te wijzen aan collega’s.

De voordelen van het nieuwe platform worden direct in de eerste fase al gerealiseerd. De medewerkers van sTN Telefact BV starten al snel met het gebruik van de CRM applicatie en vervolgens wordt gefaseerd additionele functionaliteit per rol toegevoegd. Einde fase 2 zal de eindgebruiker volledig aan de slag zijn met de BusinessBase.Net Contracten add-on voor contract management. Deze add-on is volledig geïntegreerd in Microsoft Dynamics CRM.