Selecteer een pagina

CallPro CRM, LLC heeft onlangs haar nieuwe Global Partner Program gelanceerd. Dit programma biedt Resellers, System Integrators, Consultants en VAR’s de mogelijkheid om cloud-gebaseerde CallPro CRM te verkopen. Deze software is al in meer dan 33 landen positief bevonden en bezat de #1 positie binnen de CRM categorie bij Call Center Helper.

Peter Connell, CEO van CallPro CRM zegt: “Call Pro CRM is nieuwe categorie van ‘call-centric’ CRM die de kloof tussen Call Center Software, traditionele CRM en e-Marketing camagne management -met alle call-centric functies en smart e-marketing mogelijkheden- en andere CRm overbrugt.”

Als stimulans voor potentiële partners om de software te controleren, vindt CallPro het de moeite waard om $3900 aan CallPro CRM call-centric CRM software vergunningen gratis te verstrekken aan potentiéle partners.

Peter zegt: ” We hebben een permanente en belangrijke verschuiving in onze wereldwijde sales strategie en hebben een zeer concurrerende partner programma in te stellen.”

Ted Finch, originele Vice President Marketing bij Goudmijn Software zegt: “De meeste CRM-bedrijven hebben de focus van outbound calling professional verloren. Hun software is ideaal voor IT en management, maar deze wordt nauwelijks gebruikt. Er is eindelijk iemand die heeft gekeken naar de basis en de CRM-software heeft geöptimaliseerd voor toenemende gesprekken en om sales professionals te vergroten.”

CallPro CRM isook beschikbaar als standalone of als add-on voor bestaande CRM’s (zoals SalesForce)- om gesprekken en verkopen drastisch te doen stijgen. Het is eveneens goed gepositioneerd voor bestaande CRM-VAR’s en nieuwe VAR’s die op zoek zijn naar een unieke aanpak voor de CRM-ruimte.

De ontwikkelaars van CallPro CRM hebben meer dan20 jaar ervaring in het ontwikkelen van call-center software. Het bedrijf zag de behoefte aan een CRM-systeem dat is gemaakt voor de primaire CRM-gebruiker – verkoop-en call-professionals, en zou eigenlijk helpen een bedrijf in toenemende verkoopactiviteiten. Om dit te doen, gebruikten ze hun call-centric expertise, kritische call-centric en slimme e-marketing functies (zoals Hot Prospect E-mail Priority DialingTM) toegevoegd aan een robuuste CRM-engine en geproduceerd CallPro CRM.