Selecteer een pagina

Callproof is een ontwikkelaar van mobieleverkoopactiviteitmanagement/CRM-oplossing voor verkoopteams. Deze CRM-ontwikkelaar is een samenwerking aangegaan met Twilio. De klanten van Callproof kunnen nu middels Voice-over Internet Protocol (VoIP) technologie verkoopgesprekken zoeken, opnemen en aanpassen.

De CEO van het CRM-ontwikkelingsbedrijf, Robert Hartline, gaf in een verklaring aan dat de integratie met Twilio in de CRM-software van Callproofondernemingen de mogelijkheid biedt om lokale telefoonnummers te kopen en te koppelen aan verkopers. Wanneer een verkoper met ontslag gaat, kan het nummer worden toegekend aan een nieuwe verkoper. Dit zorgt voor een betere ervaring voor klanten.

Met Twilio CRM-integratie zijn er meer opties om telefoongesprekken op te nemen. Nu kunnen er telefoongesprekken worden opgenomen middels een “klik om te bellen-optie” op mobiele telefoons op een website. Dit soort CRM-gesprekken kunnen worden getraceerd en opgenomen. Daarnaast kunnen CRM-bedrijven kiezen welk telefoonnummer een klant te zien krijgt op zijn caller-ID.

CRM-bedrijven kunnen een Twilio-nummer aanschaffen om het succes van een marketingcampagne te meten. Daarnaast kan het management van een dergelijk CRM-bedrijf inloggen om gesprekken te beluisteren, een CRM-account aan iemand anders toe te kennen of de gesprekken gebruiken voor CRM-trainingen. Iedereen die toegang heeft tot het CRM-programma, kan inloggen en statistieken bekijken. Het gaat dan om statistieken zoals het aantal gesprekken naar een bepaald nummer in een bepaalde tijdsinterval. Daardoor is het mogelijk om te zien of de CRM-marketinginspanningen effectief zijn.