CAS Software is een ontwikkelaar uit Duitsland en heeft een vernieuwde versie van zijn marketing- en klantrelatiemanagement (CRM)-oplossing CAS genesisWorld x5 op de markt gebracht. Deze versie heeft onder andere nieuwe opties voor de mobiele oplossing. De geomarketingfunctionaliteit moet verruimd zijn en is een Market Research module toegevoegd in deze vernieuwde marketing- en klantrelatiemanagement (CRM)-oplossing. Hiermee moeten bedrijven in staat zijn het niveau van emotionele klantretentie te meten. Verder bevat de nieuwe versie verschillende nieuwe mobiele toepassingen voor de mobiele versie van de oplossing. Hiermee moeten gebruikers in staat gesteld worden om op hun mobiele toestel ondermeer contacten, taken, foto’s en vragenlijsten te kunnen aanmaken. Ook moeten zij toegang hebben tot documenten uit genesisWorld en gegevens uit bedrijfsresourceplanning (ERP) of goederenbeheergegevens. Gebruikers moeten rapporten kunnen uitbrengen en agenda’s van collega’s en teams kunnen bekijken.Behalve de vernieuwde mobiele functionaliteiten heeft CAS genesisWorld x5 ook een integratie met de Market Research Module. Met de Survery Module moet het niveau van emotionele retentie en een fan-indicator bepaald kunnen worden.
De Geomarketing Module in de oplossing is ook verruimd. Deze module moet eindgebruikers verschillende analyse-opties bieden waarmee resultaten in detail en multidimensionaal moeten kunnen worden weergegeven door middel van het gebruik van digitale kaarten.