Selecteer een pagina

Onlangs heeft Stichting LOV de nieuwste release van Center1 CRM-software in gebruik genomen. Deze stichting richt zich met haar begeleiding vooral op vrouwelijk migranten, die geen Nederlandse culturele achtergrond hebben en belemmeringen ervaren van sociaal emotionele of medische aard. De officiële doelstelling van Stichting LOV is het empoweren van deze multi-etnische vrouwen en hun gezin door het versterken van de Nederlandse taal en participatie.

Jaarlijks krijgt Stichting LOV ongeveer 300 aanmeldingen binnen van deelneemsters die taallessen willen volgen. Om al deze aanmeldingen op de juiste manier te verwerken is het van essentieel belang dat alle beschikbare informatie op de juiste manier opgeslagen wordt.

CenterOne implementeerde hiervoor de applicatie Center1 CRM. In samenwerking met Stichting LOV is de software oplossing zodanig ingericht, dat deze naadloos aansloot bij de werkwijzen van de organisatie.

Nieuwe deelneemsters kunnen heel eenvoudig aangemeld worden door de medewerkers van Stichting LOV. Nadat alle belangrijke gegevens opgeslagen zijn, start men met de intake. Aan de hand van het resultaat van de intake zal daarna een traject bepaald worden en wordt de deelneemster aan een vrijwilliger gekoppeld.

Door middel van de geïntegreerde Query-module wordt heel eenvoudig uitgebreide managementinformatie beschikbaar gesteld. Resultaten van de organisatie worden zo snel inzichtelijk gemaakt en kan er mogelijkerwijs tussentijds bijgestuurd worden.