Teva heeft onlangs gekozen voor Clang, de nieuwste oplossing van E-Village. Teva, onderdeel van Deckers Outdoor Corporation, gaat met Clang het gebruik van online marketing professionaliseren. Met Clang gaat Teva zich richten op een jongere doelgroep.
Vooralsnog ligt de focus op Nederland, maar op termijn gaat Teva de online marketing strategie ook uitbreiden naar België en Frankrijk. In 2010 start Teva met het vergroten en verrijken van de database. Er staan twee type nieuwsbrieven op het programma; één voor de consument en één voor de detailhandel. Teva heeft specifiek voor Clang gekozen om gesegmenteerd te kunnen mailen. “De kwaliteit van Clang sluit aan bij de plannen die wij hebben in de toekomst. Grote namen zoals bol.com werken al met Clang, dat geeft ons vertrouwen. Bovendien heb ik gemerkt dat E-Village meedenkt met het uitrollen van onze online marketingplannen, de lijnen zijn kort en het directe contact vind ik erg prettig.” zegt Barry Schmits, marketing manager Teva.
Bron: CMS