Recentelijk slaagde E-Village erin om vier grote namen te koppelen aan haar online e-mailmarketing applicatie Clang. Twee financiële instellingen, een bedrijf in outdoor-schoeisel en een gemeente kozen voor het gebruiksgemak en de vele opties voor het opzetten van e-mailmarketing campagnes in Clang en de professionele ondersteuning van E-Village.
Hoewel de vier organisaties uiteenlopende motieven hebben om voor Clang te kiezen, zijn er wel gemeenschappelijke redenen aan te wijzen. In alle gevallen staat de eenvoud van bediening van de applicatie voorop. Marc Wille, Channel Manager van de online financiële dienstverlener MoneYou, zegt: “Clang stelt ons in staat complexe e-mailcampagnes op een eenvoudige wijze op te zetten en uit te voeren.” “E-Village heeft met Clang een zeer uitgebreide applicatie, die we zelf eenvoudig kunnen bedienen en op elk gewenst moment kunnen inzetten,” zegt Michiel van Straalen, Adviseur Nieuwe Media bij de gemeente Deventer.
Bij de keuze speelde de ondersteuning van E-Village een rol. “E-Village denkt mee met het uitrollen van onze online marketingplannen, de lijnen zijn kort en het directe contact vind ik erg prettig,” zegt Barry Schmits, marketing manager van outdoor-schoenenleverancier Teva. Director Market Manager Patrick Flerackers van financiële instelling Allianz Nederland zegt: “Ik heb erg goede ervaringen met de professionele houding en ondersteuning die E-Village biedt.”