Zoho, leverancier van softwareheeft voor zijn klant relatie beheer een applicatie gecreëerd voor de iPad. De mogelijkheden van het CRM systeem van Zoho is op die manier specifiek aangepast aan het gemak van de gebruikers van de iPad. Zoho lanceert bovendien de optie om privé instellingen van de CRM oplossing van Zoho over te nemen in de mobiele versies.
Zoho, die klant relatie beheer (crm) soluties levert, zal een applicatie van zijn crm solutie lanceren voor de iPad. De diverse functies van het CRM systeem van Zoho zijn geoptimaliseerd voor de tablet van Apple. Enkele van de opties zijn onder meer de toevoeging van evenementen en leads, accounts en ook de aanpassing van de informatie. Er is daarbij gekozen voor een mogelijkheid om gegevens van de klant aan te passen zonder dat je online hoeft te zijn. Wanneer het apparaat uiteindelijk weer een verbinding heeft gemaakt met het internet, vindt de bijwerking van de gegevens plaats.
Zoho heeft bovendien de mogelijkheid toegevoegd voor de iPhone en iPad om het crm systeem aan te passen aan de hand van het eigen inzicht. Gebruikers krijgen zo de mogelijkheid om ook op deze mobiele apparaten data te filtreren zodat zij aan de hand van de gegevens sneller besluiten kunnen maken. De crm-oplossing zal beschikbaar zijn in de applicatiewinkel van Apple.