Really Simple Systems, leverancier van software, zal een e-mail module aan zijn klant relatie beheer, oftewel crm-solutie, toevoegen. Met de nieuwe functie moet de mogelijkheid bestaan om een e-mail bericht met zelf gemaakte advertenties te verzenden naar contactpersonen uit de crm-database. De module moet tevens in staat zijn om bij te houden hoeveel mensen, naar wie de mail is verstuurd, deze hebben geopend. Ook moet worden bijgehouden hoe vaak men op de links in de mail heeft geklikt.
Marketeers moeten geholpen worden bij het versturen van zelf gemaakte advertenties naar contactpersonen uit hun crm-database, dankzij de nieuwe e-mail module van softwareleverancier Really Simple Systems. Deze module is in de klant relatie beheer (crm) oplossing van de leverancier. De database creëert de mogelijkheid om e-mail berichten op een ingestelde tijd en datum te kunnen verzenden naar contactpersonen uit de crm-database, die vooraf zijn geselecteerd.
Ook moet de module in staat zijn om data bijeen te kunnen halen over de hoeveelheid geadresseerden die de mail hebben geopend, hoe vaak men de mail als spam heeft aangemerkt en hoe vaak er op de links in de e-mail is geklikt. Het programma moet bovendien reactie kunnen geven op mailtjes die wegens een verkeerd adres niet zijn aangekomen. Het moet ook kunnen reageren op uitschrijvingverzoeken van consumenten.
De module is in de Enterprise Editie van de crm-solutie beschikbaar. Mensen die de oplossing reeds gebruiken, krijgen de module gratis erbij.