Deze CRM-review gaat over Epicor CRM
Epicor CRM is gevestigd in Dublin. De CRM-categorie, waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud op locatie en de subcategorie is ERP/CRM. Het gaat hier om een kleine onderneming.
Over Epicor CRM
Epicor Software Corporatie, recentelijk gecombineerd met Activant Solutions Inc., is een wereldwijde leider in het leveren van bedrijfssoftwareoplossingen aan de productie, distributie, kleinhandel en dienstindustrieën. Met meer dan 40 jaar aan gecombineerde ervaring in het dienen van middenmarktorganisaties en afdelingen van Global 1000 bedrijven, heeft Epicor meer dan 20.000 klanten in ruim 150 landen. De verschillende onderdelen van Epicor zoals onderneminghulpbronnenplanning (ERP), verkooppunt (POS), toeleveringsketenbeheer (SCM) en menselijk kapitaalbeheer (HCM) stellen bedrijven in staat om te zorgen voor verbeterde efficiëntie en betere winstgevendheid. Met een innovatieve geschiedenis , industrie-ervaring en passie voor excellentie, inspireert Epicor klanten om een blijvend competitief voordeel op te bouwen. Epicor zorgt voor het centrale aanspreekpunt dat locale, regionale en wereldwijde bedrijven eisen. Het hoofdkantoor van Epicor ligt in Californië. De andere kantoren en filialen zijn verspreid over de gehele wereld.
Epicor werd in 2011 gekocht door Apax Partners.
Over het product
Klantrelatiemanagement- (CRM) strategieën zijn belangrijker voor hedendaagse bedrijven dan ooit tevoren. Om deze reden heeft Epicor CRM-softwareoplossingen ontworpen om klanten te helpen hun concurrenten voor te blijven en de uitdagingen die de grote markt met zich mee brengt succesvol aan te pakken. Epicor helpt bedrijven hun gehele klantenlevenscyclus te beheren; van potentiële tot betalende klanten. Bedrijven kunnen dan effectief participeren, operationele efficiëntie verbeteren en interne en externe groei versnellen.
De systeemsoftware van Epicor CRM zorgt voor een 360 graden overzicht van de gehele klant-, leverancier- of partnerrelatie, ongeacht de positie van de klantenlevenscyclus. De krachtige CRM-software van Epicor helpt bedrijven om hun klanteninformatie te maximaliseren, de reikwijdte van hun data uit te breiden naar iedereen binnen de organisatie en ook de belanghebbenden middels contextuele levering van belangrijke klantendata naar informatiewerkers. De data wordt verzonden naar de plek waar deze het hardst nodig is.
ERP en CRM-softwareoplossingen om bedrijfsdoelen te behalen
- Bereik nieuwe klanten en onderhoud bestaande klantencommunicatie;
- Verbeter interne efficiëntie;
- Stimuleer de introductie van nieuwe producten;
- Automatiseer marketingactiviteiten;
- Verbeter de uitvoering van klantenservice.
Met geïntegreerde applicaties, die awards hebben gewonnen en marketingautomatisering (MA), verkoopkrachtautomatisering (SFA), zakenbeheer en klanten- en partnerzelfservice dekken, biedt Epicor CRM-software die voor de functionaliteit zorgt die nodig is om een veelzijdige, klantenervaring van wereldklasse te verzekeren.