Selecteer een pagina

Deze CRM-review gaat over Exact Synergy Enterprise

Exact Synergy Enterprise is gevestigd in Delft. De CRM-categorie waartoe dit CRM-bedrijf behoort, is de strategische oplossing, oftewel de Cloud en de subcategorie is ERP/CRM. Het gaat hier om een kleine onderneming.

Over Exact Synergy Enterprise

Exact bedient ondernemende bedrijven. Het CRM-bedrijf startte op heel kleine schaal in 1984 en is nu een wereldwijde speler. De medewerkers van Exact Synergy Enterprise begrijpen hoe hun klanten denken, hoe zij samenwerken met de zakelijke gemeenschap en de structuur die nodig is om goede resultaten te boeken. Deze kennis gebruikt Exact om softwareoplossingen te creëren die elke bedrijfsactiviteit ondersteunen en real-time inzicht geven in de hele manier van zakendoen.

Met Exact hebben gebruikers de vrijheid om de uitdagingen en kansen die op hun pad komen met succes aan te pakken, waardoor er toegevoegde waarde wordt gecreëerd voor hun klanten en uiteindelijk voor zichzelf. Van productie, groothandel en distributie tot professionele diensten; ongeacht welk type bedrijf hulp nodig heeft, Exact helpt hen groeien.

Over het product

CRM: Meer verkopen en betere diensten

Bedrijven willen hun klanttevredenheid verhogen en relaties aangaan om hun verkopen te stimuleren. Dit kan alleen gedaan worden middels goede service en ondersteuning te bieden. Daarvoor is er duidelijk inzicht nodig in de  wensen van klanten en potentiële klanten. Op deze manier kunnen bestaande klantrelaties verder worden ontwikkeld en kunnen nieuwe klanten gemakkelijker worden aangetrokken.

Herken verkoopsignalen

Om verkoop te verhogen moet alle informatie over verkoopprocessen bijeen worden gehaald. Daarbij wordt de kans van slagen en de verwachte hoogte van de omzet in kaart gebracht. Ook wordt gekeken naar wie de concurrenten, keuzemakers en invloedrijke personen zijn. Bedrijven willen dat verkopers toegang hebben tot informatie, zodat zij meteen kunnen handelen wanneer er nieuwe kansen zijn. Deze manier kan verkopen op effectieve wijze stimuleren.

Creëer gerichte campagnes

Om een goed gerichte campagne op te zetten moeten interne processen en de informatieoverdracht tussen afdelingen optimaal zijn. Dit kan op elk gewenst moment en vanuit elke locatie worden gedaan door alle bevoegde medewerkers. Zij bekijken dan klanten- en verkoopdata om hier een beter inzicht in te krijgen. Het is namelijk de bedoeling dat iedereen met de juiste informatie werkt. Processen die worden gelanceerd binnen de verkoopafdeling sluiten daardoor naadloos aan bij de marketingafdeling en andersom. Door het juiste bericht naar het juiste publiek te versturen kunnen bedrijven gemakkelijk nieuwe klanten krijgen.

Verbeter de dienstkwaliteit

Bedrijven moeten hun ondersteuning goed regelen en altijd klaarstaan voor hun klanten. Maar verkoopdiensten kunnen altijd beter en efficiënter plaatsvinden. Concurrenten werken namelijk ook aan verbetering. De verkoopdiensten kunnen verbeterd worden door een centrale locatie te creëren. Hierbij wordt alle klantendata bijeen gebracht en kunnen medewerkers gemakkelijk aan de meest recente informatie komen. Men kan dan ook in een oogopslag zien wie contact heeft gehad met een klant, wat er is besproken, welke acties zijn ondernomen en de status hiervan is. Stafleden moeten altijd op de hoogte zijn van de nieuwste klantensituaties. Dit werkt prima voor zowel de klant als de medewerkers.