Selecteer een pagina

CRM Selecteren via CRMkiezen Populair

Sinds de start van CRMkiezen in februari 2007 hebben meer dan 100 bedrijven een selectiepakket ontvangen. Het selectiepakket neemt daarmee een belangrijke plaats in binnen het CRM selectieproces van salesmanagers en marketingmedewerkers.

“Een succes waar we niet op gerekend hadden”, aldus oprichter Dennis van der Heijden. “We wisten dat de Nederlandse markt zat te springen op een onafhankelijke leveranciers van CRM informatie. Met meer dan vijftig leveranciers die inmiddels meedoen aan ons concept, kunnen we de meest professionele organisaties van Nederland selecteren voor onze aanvragers.”

De inhoud van het CRM selectiepakket

Het selectiepakket bestaat uit een actueel boek over CRM, een TNO checklist die de aanvrager helpt bij het goed omschrijven van zijn wensen en informatie van vier tot zeven leveranciers. “We selecteren enkel die leverancier waarvan wij denken dat ze passen bij de vraag van onze aanvragers. Op deze manier is ieder selectiepakket uniek en maatwerk, een echte aanvulling voor iedereen die op zoek ik naar relatiebeheer software, klanten database of marketing software.”

Het selectieproces

Nadat een aanvraag ontvangen is en gescand op de basisvoorwaarde voor inzending wordt een interview gehouden met iedere aanvrager. Met deze informatie maken we een selectie van de meest passende leveranciers en kijken dan naast prijs, branche, leverancierslocatie, service, referenties nog naar een tiental elementen om een op maat gemaakt pakket samen te stellen.

Dit alles is een succes gebleken en maakt CRM kiezen een unieke aanvulling op CRM gebied.

Vraag hier het CRM selectiepakket aan!