ISM, één van de toonaangevende Europese leveranciers van premium CRM-oplossingen, met zijn hoofdkantoor in Wenen, heeft voor de elfde keer een van de gewilde ISM CRM- software Awards gewonnen. Voor ISM staat de update klantrelatiemanagementoplossing opnieuw in de top 15 CRM-oplossingen voor bedrijven in 2013. ISM Inc, met het hoofdkantoor in Bethesda, Maryland, is een Amerikaanse consultingfirma die gespecialiseerd is in CRM-oplossingen en heeft sinds 1990 de toekenning van de prijs in de categorieën bedrijfsonderneming en kleine –en middelgrote bedrijven. Een deskundige jury beoordeelt de CRM-oplossingen op basis van 209 criteria, waaronder 98 bedrijfsfuncties, 48 technische criteria, 36 implementatieaspecten, 10 real-time-eigenschappen, evenals 17 gebruikerondersteunendefuncties. Na uitgebreide testen op alle gebieden met constant hoge beoordelingen, was de jury overtuigd van de update CRM-oplossing.
Barton Goldenberg, voorzitter van ISM zei dat de winnaars van de Top 15 voor 2013 de invloedrijke CRM-bedrijven zijn die aanzienlijke vorderingen hebben gemaakt in functionaliteit en connectiviteit voor verkoop, klantenservice en marketingprofessionals. Goldberg stelde ook vast dat de Top 15 CRM-oplossingen betere besluitvormingshulpmiddelen voor leidinggevenden biedt, evenals meer vertrouwelijke connectiviteit met de hedendaagse, digitale klanten. Mobiel-CRM, sociale-CRM en SaaS-oplossingen, alsmede grote gegevens en gamification zijn belangrijke trends in de CRM- industrie. De Top 15 CRM-oplossingen wordt gepresenteerd in gedetailleerde beoordelingen die kunnen worden gedownload via http://www.ismguide.com/ism-products/top-15-crm-software-reviews.
Mirjam Riesemann, vicepresident van Marketing Software AG zei in een bericht dat het in ontvangst nemen van de ISM-award van groot belang is, aangezien de beoordeling wordt uitgevoerd door gerenommeerde experts die de CRM-oplossingen in detail onderzoeken. Het feit dat zij opnieuw in de Top 15 CRM-leveranciers voorkomen, bevestigt de huidige focus op gebruikerservaring, mobiele- en sociale CRM en onderstreept de uitstekende, internationale reputatie. Het winnen van de Award-ISM bewijst nog eens dat Sofware Ag de goede kant heeft gekozen. Zij zijn er daarom ook zeker van dat de nieuwe generatie van de CRM-oplossingen de jury de volgende keer opnieuw zal overtuigen.