Sinds kort is Sage versie 7.1 ook beschikbaar voor de Nederlandse markt. Met de release van deze nieuwste versie worden gebruikers vooral nieuwe functionaliteiten op het gebied van marketing geboden door Sage CRM. Behalve LinkedIn, is ook Twitter nu volledig geïntegreerd om bijvoorbeeld toe te passen in marketing campagnes. Tevens blijft Sage CRM zich richten op de meer traditionele email marketing functies met de volledige integratie van de eMarketing toepassing Swiftpage in deze nieuwste versie.
In deze nieuwe release is vooral de marketeer extra in het zonnetje gezet. Niet alleen voegt men de extra gebruiksfuncties toe voor eMarketing, ook het ontwerpen en beheren van campagnes is in deze versie sterk gemoderniseerd. Vooral het toepassen van geautomatiseerde workflowregels binnen campagnes vereenvoudigd het leven van de marketeer.
Bart Sturkenboom, directeur van CRM2care zegt daarover: “Het is goed dat Sage CRM voorop blijft lopen om de nieuwste manieren van doelgroep benadering te benutten. Tegelijkertijd verwacht ik dat de automatismen om dit ‘slimmer’ te doen nog volop in ontwikkeling zijn. De vrijgave van de nieuwste functies op dit gebied in Sage CRM versie 7.1 is nog maar een tipje van de sluier”.
Naast de nieuwe marketingfuncties biedt Sage CRM v7.1 onder meer vernieuwde grafische presentatiemogelijkheden en is de integratie met MS Outlook uitgebreid met een directe MS Exchange synchronisatie optie. Tenslotte is ook de Iphone applicatieversie verder uitgebreid.