Selecteer een pagina
Het CRM-zetje-in-de-rugprogramma
van het NederlandsKennisCentrum
Uitstel is een van belangrijkste redenen dat CRM-oplossingen niet (tijdig) ingevoerd worden. Dat vinden wij van het NederlandsKennisCentrum zonde. Waarom? Omdat een goed geselecteerde CRM-oplossing aantoonbaar leidt tot tevreden klanten, meer klanten en beter inzicht in wie die klanten zijn. Daarom geven we u graag een zetje in de rug met ons CRM-zetje-in-de-rugprogramma. Immers: geen uitstel, geen afstel.

 

hoe werkt het?

Heel simpel: wij begeleiden u bij het selectieproces, van begin tot eind. Precies het zetje in de rug dat u nodig heeft. U houdt de regie, maar wij zorgen voor de middelen en helpen bij het verzamelen van de cruciale informatie die u nodig heeft om de juiste keuze te kunnen maken. Dat doen we aan de hand van stappen.

Tijdens elke stap voorzien we u van de nodige informatie en tools, zoals een CRM-projectplan, een eisen- en wensenlijst, en een beoordelingsformulier voor leveranciers. De vervolgstappen – een definitieve keuze maken en de implementatie – zet u zelf.

 

het stappenplan

  • We brengen uw wensen, eisen en bedrijfsprofiel in kaart. Dat doen we met een template, zodat we niets over het hoofd zien.
  • We stellen een selectieplan op en lopen met u de eisen- en wensenlijst door.
  • U krijgt toegang tot een tool waarmee u de wensenlijst kunt verfijnen.
  • Wij selecteren een top-4 van CRM-leveranciers die écht aansluiten.
  • We plannen een (online) demo met de verschillende oplossingen (u krijgt vooraf alle informatie).
  • U maakt een keuze en kan aan de slag!
de voordelen
  • Geen uitstel, geen afstel.
  • Kosteloos toegang tot deskundig advies.
  • Een helder beeld van uw eisen en wensen (op papier).
  • Een goed beeld van mogelijke CRM-oplossingen.
  • Geen administratieve rompslomp.
  • Een zetje in de rug op weg naar een passende CRM-oplossing

Meld u hier aan voor een zetje in de rug.

5000 zetjes in de rug

Evaluatiecijfer

Landen actief

# 1 in NL (andere landen volgen)

 

Jaar ervaring

Veel gestelde vragen:

“Waarom geven jullie zetjes in de rug?”
Daar hebben we een goede reden voor. Het NederlandsKennisCentrum is ontstaan vanwege een behoefte aan een betere afstemming tussen vraag en aanbod, vanuit zowel softwareleveranciers als bedrijven die op zoek waren naar oplossing. Het kwam (en komt) té vaak voor dat organisaties energie steken in een selectietraject dat op niets uitloopt. Het NederlandsKennisCentrum heeft haar bestaansrecht te danken aan goede eerste inventarisaties om zo te voorkomen dat selectietrajecten vastlopen.
“Hoe matchen jullie eigenlijk?”
Matchen is een belangrijk onderdeel van onze diensten. Dat doen we op basis van referenties: we kijken naar het bedrijfsprofiel en vervolgens naar vergelijkbare bedrijven en voor welke oplossing die hebben gekozen. Zo ontstaat een hele goede longlist, die we verfijnen tot een top-4 op basis van bedrijfsspecifieke vragen.
“Wat gebeurt er met mijn gegevens?”
Uw gegevens worden intern gebruikt om de juiste selectie te kunnen maken. Alleen in het geval van een match zorgen wij ervoor dat u in contact komt met maximaal vier geselecteerde leveranciers.
“Moet ik meteen een keuze maken?”
Nee, dat hoeft niet. U heeft de touwtjes in handen. Onze rol is ervoor te zorgen dat u stappen kunt zetten in de goede richting, met behulp van de juiste tools en goede matching. Onze ervaring is dat het selectieproces vaak op die aspecten spaak loopt.
“Waarom kiezen jullie voor demo’s en niet voor testaccounts?”
In onze opinie is een CRM-oplossing niet goed te testen met een testaccount. U krijgt dan niet boven water of uw proces werkelijk past in en bij het CRM-systeem. Het is dus veel beter om echt te zien of de functionaliteit aanwezig is, en op basis daarvan de juiste keuze te maken.
Wie zijn wij?

Het NederlandsKennisCentrum is in 2008 opgericht om bedrijven te helpen met het kiezen van de juiste bedrijfssoftware. In de praktijk zagen wij dat veel bedrijven door de bomen het bos niet meer zagen en daardoor met de verkeerde leverancier in zee gingen. Om dat te voorkomen hebben we o.a. de Kennisdagen in het leven geroepen. Door met een Expert te praten (let op geen verkoper!) kunt u zonder druk echt eens goed ingaan op uw problematiek en de beste oplossingsrichting.

Heet u nog vragen of wilt u meer weten over NederlandsKennisCentrum?

 
Oude langedijk 25b
2611 GL  Delft
 

Tel: (0)15 204 9616

Heet u nog vragen of wilt u meer weten over NederlandsKennisCentrum?

© 2018 NederlandsKennisCentrum