Selecteer een pagina

Wereldwijde bedrijven zoals Unilever hebben een brede portefeuille van producten, waarbij verschillende klanten profiteren van de geïmplementeerde CRM software door Unilever dankzij het vermogen van deze CRM software om zich te richten op klanten, en deze te analyseren.

Over Unilever
Unilever is een bedrijf dat een breed scala aan producten produceert en verhandelt via voedsel-, thuiszorg- en persoonlijke verzorgingsindustrieën, met inbegrip van bekende namen zoals Knorr, Flora, Cif, Comfort, Dove en Sure.

Unilever en CRM
Unilever maakt gebruik van MySAP CRM software van SAP voor het versterken van hun callcenteractiviteiten teneinde zowel klanten betere service te bieden als hun personeel in staat te stellen efficiënter te werken.

Unilever heeft aangegeven dat de implementatie van MySAP CRM software heeft gezorgd voor verbetering van de snelheid waarmee vragen werden behandeld. Ook hielp MySAP CRM software om zwaarwichtige problemen te identificeren, evenals de data te gebruiken voor analyse, onderzoek en marketingdoeleinden. Verder gaf Unilever ook aan dat de MySAP CRM software hielp bij de productiviteit, evenals het aantal oproepen dat door het callcenterteam beantwoord kon worden. Ook kunnen klanten thans met grotere nauwkeurigheid geholpen worden. Het algehele resultaat is een soepeler en efficiëntere dienst waarmee Unilever betere connecties kan realiseren met zijn klanten.