Selecteer een pagina

De InforGrow Corporatie is van plan samen te werken met Act-On Software. Zij zullen de kracht van een potentiële klant/ klanten database combineren met marketing automatisering. Het combo pakket voor Verkoop Marketing biedt zij aan zij de kracht van de CRM (klanten relatiebeheer) van Microsoft voor lead beheer met lead verzorging.

De president van InforGrow, Bob Sullivan, zei: “Met marketing automatisering, voedt druppelmarketing potentiële klanten tot zij gekwalificeerde leads zijn. Hierdoor krijgen verkopers de mogelijkheid om hun tijd betreffende werkzaamheden effectiever door te brengen. Dynamics CRM en Act-On bieden samen de mogelijkheid aan klanten van Microsoft CRM om campagnes te bouwen, deze te meten en om hun marketing investering beter te begrijpen.”

Act-On is ontworpen om automatisch berichten uit te stoten. Dit gebeurt door gebruik te maken van lead gedrag. Aan de hand van dit gedrag kan de marketing afdeling hun berichten opstellen. Daardoor zijn de berichten altijd relevant en nieuw, waardoor leads worden behaald en het beste uit de bus kan komen. De verkopers spelen dan in op deze klanten. Heather Ardelean, directeur van de marketing afdeling bij InforGrow gaf haar mening over het fantastisch gebruiksgemak van het pakket. Ze zei: “Door geautomatiseerde programma’s op te zetten, landingpagina’s te bouwen, web verkeer bij te houden en gedrag waardering, heeft de marketingafdeling minder en gemakkelijkere marketing werkzaamheden.”