Selecteer een pagina

Sociale Media is een trend geworden. Deze Sociale Media websites worden steeds meer toegepast bij het doen van zaken. Daarom worden deze websites ook steeds belangrijker. Covide CRM speelt nu ook in op deze trend. Ze hebben ervoor gekozen om een voorzichtige helpdeskfunctie te geven aan de sociale media.

De Sociale Media werd al een hele tijd door dit bedrijf gebruikt. Daaronder valt met name de Sociale Media website Twitter. Die wordt door Covide CRM gebruikt om signalen zoals eventuele klachten op tijd op te vangen. Het bedrijf wil op die manier ook snel op deze feedback reageren. Sinds heden is het bedrijf ook in het bezit van simpele pagina’s op Facebook en Google+.

De nieuwe pagina’s zijn gemaakt zodat klanten en anderen met interesse op een gemakkelijke manier hun vragen kunnen stellen. Deze mensen kunnen dan ook snel antwoord krijgen op hun gestelde vragen. Er worden ook tips gegeven waar de mensen hun voordeel uit kunnen halen. Voorlopig is het op deze manier zaken doen nog een experimentele fase voor Covide CRM. De medewerkers en leidinggevenden van het bedrijf kijken wel uit naar hetgeen de toekomst hen zal bieden. Niet alleen voor het bedrijf, maar ook voor wat betreft de Sociale Media.