Selecteer een pagina

Onlangs heeft softwarebedrijf Microsoft de presentatie van zijn mobiele software voor Dynamics CRM en cross-browser support verschoven. Aanvankelijk zouden de mogelijkheden in het begin van het jaar worden bekendgemaakt, maar dat zal nu aan het eind van het jaar plaatsvinden. Om het advies van de klanten op te volgen streeft Microsoft naar een betere ervaring en een hogere kwaliteit.

Onlangs maakte softwareleverancier Microsoft bekend dat het crm-systeem Microsoft Dynamics CRM aan de eerste helft van het jaar middels een tablet of smarphone aangepakt kunnen worden. Essentiële klantinformatie dient op deze manier zichtbaar worden gemaakt. Dit programma maakt deel uit van een grotere service update, die midden van het jaar zou worden gelanceerd. De softwareleverancier is tot het besluit gekomen de app uit de update te halen en pas te presenteren tegen het einde van het jaar.

In een officieel perbericht zegt Microsoft: “Nadat we hebben geluisterd naar feedback van onze klanten en partners, hebben we besloten om het uitbrengen van Microsoft Dynamics CRM Mobile nog even uit te stellen. Wij geloven dat dit nieuwe plan ons in een betere positie brengt om oplossingen van hoge kwaliteit te bieden, waar we onze klanten en partners mee kunnen verrassen.”

Daarnaast koos Microsoft ervoor om cross-browser support uit de update te verwidjeren en over te brengen aan het eind van het jaar. De nieuwe functionaliteit dient samen uit te komen met plannen die de uster interface verbetert. Zo zal de algemene ervaring van het cr-systeem van Microsoft optimaal worden.